هشدار زرد هواشناسی برای سه‌شنبه و چهارشنبه تهران

هشدار زرد هواشناسی برای سه‌شنبه و چهارشنبه تهران

مدیریت بحران در حال آماده‌باش کامل است و دستورات لازم در خصوص آمادگی صددرصدی به دستگاه‌های عضو ستاد ابلاغ شده است.

کد خبر : ۱۳۱۳۲۶
بازدید : ۹
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری خبر داد.
حامد یزدی‌مهر پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، پنجم و ششم اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی در بعضی ساعات احتمال وقوع رگبار و رعدوبرق در نیمه شمالی و ارتفاعات پیش‌بینی شده است که توصیه اکید مدیریت بحران عدم استقرار در ارتفاعات است.
وی با توجه به پیش‌بینی وقوع وزش باد شدید و گردوخاک به‌ویژه در مناطق غربی و جنوب استان تهران توسط سازمان هواشناسی گفت: از همه شهروندان می‌خواهیم از پارک خودرو کنار درختان و سازه‌های نیمه‌تمام و تابلوهای تبلیغاتی جداً خودداری کنند و تمهیدات لازم را جهت استحکام سازه‌های موقت بیندیشند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی پیش‌بینی‌هایی در خصوص احتمال جاری شدن رواناب صورت گرفته است، افزود: به مردم ساکن در مناطق غربی و جنوب استان تهران نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها هشدار می‌دهیم.
وی احتمال بروز صاعقه و بارش تگرگ طی پنجم و ششم اردیبهشت ماه را متذکر شد و ادامه داد: توصیه مدیریت بحران به کوهنوردان آماتور و حرفه‌ای این است که در زمان صدور هشدار از فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب کنند.
یزدی‌مهر گفت: مدیریت بحران در حال آماده‌باش کامل است و دستورات لازم در خصوص آمادگی صددرصدی به دستگاه‌های عضو ستاد ابلاغ شده است.
منبع: تسنیم
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید