(ویدئو) مسابقه عجیب سه اژدهای کومودو برای خوردن لاشه گراز

(ویدئو) مسابقه عجیب سه اژدهای کومودو برای خوردن لاشه گراز

در این ویدئو نیز می‌بینیم که سه اژد‌های کومودو برای بلعیدن گراز وارد رقابت شده اند. البته قوی‌ترین اژد‌های کومودو در تلاش است تا کل گراز را یک جا ببلعد.

کد خبر : ۱۳۱۴۸۶
بازدید : ۱۴۹۹۳

فرادید | اژد‌های کومودو یکی از خطرناک‌ترین حیوانات جهان است که در جزایر کومودو در اندونزی زندگی می‌کند. این حیوان با داشتن دندان‌های بسیار بزرگ و تیز که البته زیر لثه ها پنهان است، قادر به شکار حیوانات بزرگی مانند گاو، بوفالو و حتی انسان هستند.

به گزارش فرادید، اژد‌های کومودو همچنین دارای غده‌های سمی هستند که باعث مرگ سریع طعمه می‌شود. اما علاوه بر این، توانایی اژد‌های کومودو در بلیعدن طعمه‌هایش نیز بسیار قوی است. این حیوان با داشتن بوی بسیار تند و نامطبوع، می‌تواند حشرات و جانوران کوچک را به خود جذب کند.

علاوه بر این، اژد‌های کومودو با داشتن تحرکات آهسته و مبهم، می‌تواند به راحتی به طعمه نزدیک شود و آن را شکار کند. به همین دلیل، این حیوان به عنوان یکی از بهترین شکارچیان جهان شناخته می‌شود.

در این ویدئو نیز می‌بینیم که سه اژد‌های کومودو برای بلعیدن گراز وارد رقابت شده اند. البته قوی‌ترین اژد‌های کومودو در تلاش است تا کل گراز را یک جا ببلعد. اما دو اژد‌های دیگر در تلاش هستند تا بلعیدن کامل گراز، تکه‌هایی از لاشه را جدا کنند.

۷
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید