سومین معاون احمدی‌نژاد در راه دادگاه

کد خبر : ۱۳۲۶
بازدید : ۱۱۸۰

فرادید | روزنامه شرق نوشت: ٥٠٠ صفحه گزارش و بیش از ٣٠ هزار سند آماده است تا سومین مرد نزدیک به محمود احمدی‌نژاد هم روانه دادگاه شود. پیگیری‌های روزنامه نشان از آن دارد که مسعود زریبافان هفته پیش در جلسه کمیسیون اجتماعی حاضر بود و یک‌بار دیگر بر پاک‌دستی‌اش تأکید کرده است. بااین‌حال، غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، از اعضای کمیته تحقیق‌وتفحص، به شرق گفته: «تخلف مالی در بنیاد شهید محرز و اظهر من الشمس است.

به نوشته این روزنامه؛ مسعود زریبافان که همواره در تصاویر رئیس دولت گذشته جزء نزدیک‌ترین حلقه یاران او به‌شمار می‌آمد، این‌روزها حال خوشی ندارد. کار به جایی رسیده که یار دیرینه احمدی‌نژاد، این‌بار به ولنجک‌نشینی و کت‌وشلوار پوشیدن احمدی‌نژاد‌ گیر داده و گفته تا او به همان شیوه سابق بازنگردد، دیگر آن احمدی‌نژاد گذشته نیست، اما زریبافان چه در نقد رئیس دولت گذشته بکوشد و چه در حزب تازه‌تأسیس «یکتا» فعالیت کند، باید پاسخ‌گوی عملکرد مدیریتی‌اش در سازمان بنیاد شهید باشد، عملکردی که با اماواگرهای فراوان مواجه است و از سال‌ها پیش موجی از نارضایتی در میان خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان به وجود آورد.

براساس این گزارش، یکی‌درمیان، پرونده خروج اموال از کشور و تخلف مدیران بنیاد شهید از سوی نمایندگان مجلس رسانه‌ای شد و کار به جایی رسید که ٩٠ نماینده خواستار تحقیق‌وتفحص از بنیاد شهید شدند، حالا بیش از دو سال از آن تاریخ گذشته و پرونده تفحص از بنیاد در پیچ کمیسیون اجتماعی مجلس گرفتار شده است.

شرق نوشته است: اصرار بر حضور زریبافان در این جلسه‌ها در شرایطی اتفاق افتاده است که پس از تلاش مجلس برای اجرای تفحص، زریبافان روی خوشی به مجلسی‌ها نشان نداد و حتی در یک برنامه زنده تلویزیونی اتهام‌هایی را علیه برخی نمایندگان مجلس مطرح کرد؛ اتهام‌هایی که پای زریبافان را زودتر از ماجرای بنیادشهید، به دادگاه باز کرد و درنهایت به ارائه حکمی علیه او منجر شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید