تصاویر/ محیط‌بان دنا آزاد شد

تصاویر/ محیط‌بان دنا آزاد شد
کد خبر : ۱۳۲۸۸
بازدید : ۱۶۰۷
«اسعد تقی‌زاده» محیط‌بان محکوم به اعدام دنا که از سوی خانواده رضایی عفو و بخشیده شد ظهر امروز از زندان مرکزی یاسوج آزاد شد.

به گزارش ایسنا، «هادی سینایی»، رئیس اداره روابط عمومی محیط‌زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: این محیط‌بان با حضور برخی مسئولان استان و نماینده‌های تشکل‌های مردم نهاد محیط‌زیست استان و کشور آزاد شد.

مراسم بخشش و آزادی این محیط‌بان روز یکشنبه، 16 اسفندماه ساعت 16 در دفتر آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. در این مراسم اسماعیل رضایی نیک ولی دم و بیت الله تقی‌زاده پدر اسعد تقی‌زاده محیط‌بان زندانی دنا، در این مراسم همدیگر را در آغوش گرفتند.

اولیای دم مرحوم مجتبی رضایی در پایان این مراسم با امضای برگه رضایت، از قصاص قاتل فرزند خود گذشتند تا محیط بان دنا زندگی تازه و دوباره ای را تجربه کند.

با رضایت اولیای دم، امروز دوشنبه، 17 اسفندماه اسعد تقی‌زاده پس از انجام مراحل اداری از زندان مرکزی یاسوج آزاد شد.

طی سال جاری هنرمندان و اصحاب قلم، رسانه و فرهنگ استان و گروه‌های مختلف با حضور در منزل آقای رضایی - پدر مقتول حادثه دنا - تقاضای عفو و بخشش محیطبان دنا را کرده‌اند که در آخرین مرحله آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمع کثیری از روحانیون، معتمدین، بزرگان طوایف هم‌چنین نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل دادگستری و برخی مسئولان استانی با حضور در منزل اولیاء دم خواستار بخشش محیط بان دنا شده بودند که اولیاء دم مرحوم «مجتبی رضایی» مسئله بخشش «اسعد تقی‌زاده» محیط بان محکوم به اعدام دنا را به حضرت آیت‌الله ملک حسینی سپردند.

تصاویر/ محیط‌بان دنا آزاد شد

تصاویر/ محیط‌بان دنا آزاد شد

تصاویر/ محیط‌بان دنا آزاد شد

تصاویر/ محیط‌بان دنا آزاد شد
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید