واکنش فردوسی‌پور به نحسی برنامه نود

مسابقه پیامکی برنامه که به دلیل اشکالی که بوجود آمده بود، با تاخیر پخش شد اختصاص به بهترین گل سال 94 داشت

کد خبر : ۱۳۷۷۶
بازدید : ۳۱۴۳
در برنامه نود این هفته، بهترین گل سال ۹۴ انتخاب شد.

به گزارش تسنیم، برنامه نود با محوریت بررسی هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، ترین‌ها و ... پخش شد. با توجه به اینکه قرار بود ویژه برنامه‌ای از شبکه سوم سیما پخش شود، برنامه به صورت فشرده روی آنتن رفت. نکته قابل توجه اینکه تنها اشاره‌ای کوتاه به ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال شد.

* در خلال برنامه، عادل فردوسی‌پور اشاره‌ای به فرا رسیدن سالگرد درگذشت میلاد حجت اسلامی و حسین جوادی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن کرد که سال گذشته در سانحه سقوط هواپیما جان خود را از دست دادند.

* مسابقه پیامکی برنامه که به دلیل اشکالی که بوجود آمده بود، با تاخیر پخش شد اختصاص به بهترین گل سال 94 داشت. گل‌های احسان حاج صفی، مهدی خیری، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده و مرحوم هادی نوروزی جزو گزینه‌ها بودند که گل نوروزی با 70 درصد بهترین گل سال انتخاب شد.

* در بررسی داوری دیدار تراکتورسازی - فولادخوزستان، ابراهیم میرزابیگی کارشناس برنامه اعلام کرد که پنالتی نخست فولاد داخل محوطه جریمه بوده است.

* میهمان برنامه، احمد نوراللهی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بود. این بازیکن در خصوص مصدومیت ابتدای فصل خودش و اینکه علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه قصد نداشت هزینه‌های درمان او را بدهد، گفت: پرسپولیس دچار تغییر مدیریت شده بود اما طاهری این هزینه را پرداخت کرد.

وی در خصوص اینکه چرا همراه تیم فوتبال امید در مسابقات زیر 23 سال شرکت نکرد، گفت: من 5 روز قبل از اردوی بندرعباس تمرین نکرده بودم و این در حالی بود که در همه اردوها حضور داشتم. مسئله انضباطی نبود و هیچ مشکلی نداشتم. 3 روز قبل مسابقات زیر 23 سال آسیا خودم را برای رفتن به قطر آماده کرده بودم اما هیچ تماسی گرفته نشد. خودم تماس گرفتم و اعلام کردند که در لیست نیستم. این نظر خاکپور بود که من نباشم و به این تصمیم احترام می‌گذارم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حواشی مهدی طارمی عنوان کرد: مهدی بازیکن خوبی است و امیدوارم آقای گل شود.

نوراللهی در پایان گفت‌وگویش تصریح کرد: از دوران کودکی عاشق علی دایی و علی کریمی بودم. باید از دایی تشکر کنم چون فوتبالم را مدیون او هستم.

* با توجه به اشکالاتی که در آیتم‌های برنامه پیش آمده بود، مجری برنامه اعلام کرد که با توجه به اینکه اواخر سال هستیم، همه عوامل در حال اشتباه کردن هستند. این اتفاق باعث عصبانیت مجری برنامه شده بود.

* در بررسی داوری دیدار صبای قم و پرسپولیس گل پرسپولیس سالم اعلام شد و صحنه مشکوک به پنالتی برای صبا از سوی کارشنانس برنامه رد شد.

* با توجه به مصدومیت روزبه چشمی، فردوسی‌پور به برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه هر بازیکنی که به برنامه نود می‌رود دچار نحسی این برنامه شده و مصدوم می‌شود، واکنش نشان داد و گفت که برخی از بازیکنان مانند مهدی رحمتی و رامین رضاییان با آمدن به این برنامه به موفقیت های خود ادامه دادند.

* در دیدار استقلال - پدیده خراسان که استقلالی‌ها اعتقاد داشتند که ضربه سر محسن کریمی از خط دروازه عبور کرده است اما میرزابیگی اعلام کرد که توپ به طور کامل از خط رد نشده است. بحث دیگر به اخطارهای حسین بادامکی ارتباط داشت که مشخص شد این بازیکن تنها یک اخطار از داور دریافت کرده است.

* آیتم بعدی برنامه به مشکلات مالی نفت تهران اختصاص داشت. بازیکنان ضمن انتقاد از مسئولان باشگاه، اشاره کردند که برخی از بازیکنان نمی‌توانند صبحانه بخورند. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم اعلام کرد که از مغازه‌داران قسطی خرید می‌کند.

* با توجه به اینکه از بینندگان خواسته شده بود که در ارتباط با برنامه‌های گذشته نود، «داب اسمش» های خود را برنامه ارسال کنند، در اواخر برنامه چند نمونه پخش شد.

* یکی از آیتم‌های دیگر برنامه، جدایی محمد احمدزاده از شهرداری اردبیل و پیوستنش به تیم ملوان بود. پورپناهی مدیرعامل شهرداری اردبیل اعلام کرد که پس از استعفای احمدزاده با استعفای این مربی موافقت نشد و رضایت نامه اش را صادر نکرده‌اند اما هیئت فوتبال استان اقدام به صدور رضایت نامه وی کرده است. هوشنک نصیرزاده رئیس کمیته تدیون مقررات فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرد که مجری برنامه گفت که این قانون من در آوردی است و هیچ مربی بدون رضایت نامه باشگاهش نمی‌تواند به باشگاه دیگری برود. نصیرزاده پاسخ داد موارد قانونی در نقل و انتقالات هنوز تصویب نشده است.

طبق اعلام فردوسی‌پور آخرین برنامه نود جمعه شب پخش خواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید