وقوع 240 حریق در پایتخت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع 240 مورد حریق در چهارشنبه سوری امسال تا ساعت 22 امشب خبر داد.

کد خبر : ۱۳۸۳۱
بازدید : ۱۱۴۳
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع 240 مورد حریق در چهارشنبه سوری امسال تا ساعت 22 امشب خبر داد.

به گزارش ایسنا، مستقر در ستاد فرماندهی آتش نشانی سعید شریف زاده در نشست خبری خود درباره آمارهای حوادث چهارشنبه سوری در پایتخت گفت:‌ از ساعت 17 تا 22، 240 مورد حریق در پایتخت رخ داده که عمده این حریق‌ها مربوط به آتش گرفتن فضای سبز، ضایعات و ... بوده است که این امر حاکی از کاهش تعداد حوادث در چهارشنبه سوری امسال است.

وی با بیان اینکه حوادث چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال قبل 7 مورد کاهش داشته است، افزود: در سال جاری گر چه سطح معابر همچنان شلوغی خود را داشت اما حادثه خاصی رخ نداد که این نشان می دهد مردم به یک بلوغ در شادی‌های خود رسیده و به درستی اقدام به تخلیه هیجان خود می کنند.

شریف زاده با بیان این که استقرار آتش نشانان تا پایان مراسم چهارشنبه سوری ادامه دارد، گفت: امسال پیش از چهارشنبه سوری شاهد چندین مورد حادثه بودیم که من احساس می کنم این امر نشانگر این است که مردم استقبالی از فروشندگان مواد منفجره نکرده و این مواد در انبارها منجفر می‌شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید