تصاویر/ تراژدی ریزش پل در کلکته

تصاویر/ تراژدی ریزش پل در کلکته

شمار کشته شدگان ریزش یک پل در شهر کلکته در شرق هند به ۲۳ نفر رسید. در مجموع ۹۲ نفر در این حادثه زخمی شدند که به گفته یک مقام رسمی ۱۷ نفر از آنها همچنان در بیمارستان بستری هستند.

کد خبر : ۱۴۴۵۰
بازدید : ۳۷۱۱
فرادید | شمار کشته شدگان ریزش یک پل در شهر کلکته در شرق هند به ۲۳ نفر رسید. در مجموع ۹۲ نفر در این حادثه زخمی شدند که به گفته یک مقام رسمی ۱۷ نفر از آنها همچنان در بیمارستان بستری هستند.

به گزارش فرادید، فرو ریختن این پل نیمه ساز بر روی عابران پیاده و خودروهای در حال عبور باعث شد ده ها نفر زیر قطعاتی از جنس آهن و بتون گرفتار شوند. صدها تن از نیروهای امدادی از جمله سربازان ارتش، آتش نشانان و ماموران پلیس در طول شب عملیات نجات افرادی را که زیر آوار گرفتار شده بودند، پی گرفتند.

این پل در منطقه ای تجاری و پرتردد در نزدیکی منطقه «گیریش پارک» در دست ساخت بود. ارزش سهام شرکت IVRCL ، سازنده این پل که دو کیلومتر طول داشت به دنبال این حادثه بیش از شش درصد کاهش یافته و پلیس پرونده ای را علیه این شرکت به اتهام قتل غیرعمد باز کرده و دفاتر محلی این شرکت را مهر و موم کرده است.

ساکنان محلی دلیل این حادثه را پوسیدگی فلزات به کار رفته در آن به علت تاخیر بیش از حد در افتتاح عنوان می کنند. به گفته شاهدان عینی، تکه های بتنی قبل از شب حادثه از پل جدا شده و بر روی خیابان افتاده بود.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید