تیراندازی در مجالس عروسی و عزا جرم است

کد خبر : ۱۴۹۳۵
بازدید : ۸۲۶
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک تیراندازی در مجالس عروسی و عزا را جرم دانست و گفت:با افرادی که با تیراندازی در مجالس مخل امنیت و نظم عمومی شوند برخورد قاطع می شود.

صادق جعفری چگنی روز شنبه به خبرنگار ایرنا با اظهار تاسف از گسترش استفاده از اسلحه در مجالس عروسی و عزا افزود: این اقدام امنیت عمومی را به مخاطره انداخته لذا برخورد با عوامل این اقدام نابخردانه در دستور کار دستگاه قضایی و دادستانی اندیمشک در سال جدید قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در این راستا با عوامل و استفاده کنندگان از سلاح های مجاز و غیرمجاز که در مجالس اقدام به تیراندازی کنند برخورد قانونی می گردد.

دادستان اندیمشک از کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه در این رابطه در سطح این شهرستان خبر داد و گفت:این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: افرادی که اقدام به نگهداری و حمل اسلحه می کنند تحت تعقیب قضایی و انتظامی قرار می گیرند و مجوز دارندگان سلاح مجاز نیز باطل و اسلحه آنان نیز ضبط خواهد شد.

جعفری چگنی تاکید کرد: استفاده از سلاح های مجاز و مجوز دار در مجالس غیر قانونی است و برخوردهای قانونی شامل این سلاح ها و دارندگان آنها نیز می شود.

وی گفت: پارسال نیز به منظور ارتقا امنیت عمومی و برخورد با عوامل تیراندازی در مجالس چند نفر دستگیر و ضمن صدور احکام قاطع برای آنان مجوز سلاح آنان نیز باطل گردید.

وی مشارکت مردم در این زمینه را بسیار مهم دانست و گفت: شهروندان ضمن خودداری از این اقدام غلط در مجالس با اطلاع رسانی به دستگاههای امنیتی و انتظامی، مسوولان ذیربط را در راستای ارتقاء امنیت و نظم عمومی یاری دهند.

تیراندازی در مجالس عروسی و عزا در شهرهای مختلف استان خوزستان تاکنون چندین کشته و مصدوم بر جای گذاشته است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید