تصاویر/ شلیک به سوی پناهجویان

تصاویر/ شلیک به سوی پناهجویان

رسانه‌های یونانی امروز از درگیری پلیس مقدونیه با پناهجویان در مرز یونان و شلیک گاز اشک‌آور از سوی نیروهای پلیس برای متفرق کردن آنها خبر دادند.

کد خبر : ۱۵۰۹۴
بازدید : ۱۸۰۷
فرادید | رسانه‌های یونانی امروز از درگیری پلیس مقدونیه با پناهجویان در مرز یونان و شلیک گاز اشک‌آور از سوی نیروهای پلیس برای متفرق کردن آنها خبر دادند.

به گزارش فرادید، بنابر اعلام رسانه‌های یونان، پلیس مقدونیه برای متفرق کردن گروه چند صد نفره مهاجران و پناهجویان که قصد عبور از مرز مقدونیه و یونان را داشتند، از گاز اشک‌‌آور و نارنجک‌های بی‌حس کننده استفاده کرد.

بنابه گزارش خبرگزاری فرانسه، رسانه‌های یونانی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که حدود 2000 مهاجر حاضر در کمپ «ایدومنی» یونان در تلاش برای عبور از مرز یونان و مقدونیه با پلیس مقدونیه درگیر شدند و نیروهای پلیس اقدام به شلیک گاز اشک آور به سمت مهاجران کرد.

ده‌ها هزار مهاجر و پناهجو به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی برخی کشورهای حوزه بالکان در شرایط نامناسب و اسف‌بار در یونان به سر می‌برند. بنابه گزارش خبرگزاری فرانسه، اغلب این پناهجویان در کمپ‌های قدیمی متعلق به نظامیان و یک فرودگاه حضور دارند.

شمار متقاضیان پناهندگی که اغلب آنها را سوری‌ها، عراقی‌ها و افغان‌ها تشکیل می‌دهند و هم‌اکنون در یونان حضور دارند، از زمان بسته شدن مرز این کشور با مقدونیه و اتخاذ تدابیر محدود کننده از سوی برخی کشورهای حوزه بالکان، افزایش یافته است.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید