تجاوز به دختر ١٦ ساله در خیابان!

مرد ٥٥ ساله‌اي (راننده تاكسي) كه به همراه همدست ٢٥ ساله‌اش دختر ١٦ساله‌اي را داخل تاكسي مورد آزار و اذيت قرار داده بودند به اتهام آدم ربايي و تعرض بازداشت شدند.

کد خبر : ۱۵۱۴۰
بازدید : ۱۰۲۵۴
مرد ٥٥ ساله‌اي (راننده تاكسي) كه به همراه همدست ٢٥ ساله‌اش دختر ١٦ساله‌اي را داخل تاكسي مورد آزار و اذيت قرار داده بودند به اتهام آدم ربايي و تعرض بازداشت شدند.

حادثه در روز ٢٦ اسفندماه ساعت ٧ شب اتفاق افتاد. آن هم زماني كه پدر نرگس ١٦ ساله دخترش را رها كرد تا براي خريدن مواد برود. نرگس در نزديكي ميدان ١٧ شهريور منتظر تاكسي ايستاد تا به خانه‌شان برود و سوار تاكسي زردرنگي شد كه راننده‌اش مردي ميانسال بود و در آن پسر جواني هم روي صندلي جلو نشسته بود.

راننده ٥٥ ساله سيگاري روشن كرد. مرد جوان اعتراض كرد و خواست كه روي صندلي عقب بنشيند. همين كه مرد جوان روي صندلي عقب نشست درهاي خودرو قفل شد. مرد جوان طوري كه از بيرون تاكسي ديد نداشته باشد سر نرگس را به صندلي چسباند و او را مورد آزار و اذيت قرار داد و دوباره روي صندلي جلوي تاكسي و در كنار راننده نشست.

نرگس با حالت تهوع از راننده و همدستش خواست تا براي او يك بطري آب تهيه كنند. تاكسي جلوي يك سوپرماركت ايستاد و جوان براي خريد بطري آب به داخل سوپرماركت رفت. در اين فرصت نرگس به مرد ميانسال گفت كه حالش خراب است و نمي‌تواند خودش را كنترل كند. راننده در را باز كرد و نرگس از تاكسي بيرون پريد و به سوپرماركت رفت و ماجراي تعرض دو مرد را براي پيرمرد صاحب سوپرماركتي تعريف كرد و مغازه‌دار خيلي زود با كلانتري ١١٦ خزانه تماس گرفت و ماموران كه همان حوالي بودند، توانستند راننده تاكسي و همدستش را دستگير كنند.

با انتقال دو متهم و شاكي به دادسراي امور جنايي آنها به ربودن و آزار و اذيت دختر جوان اعتراف كردند. پسر ٢٥ ساله به نام ميلاد با اعتراف به ربودن دختر جوان و آزار و اذيت گفت: «در خيابان ١٧ شهريور سوار تاكسي همسايه‌مان در حال چرخيدن بوديم كه دختر جواني توجه‌مان را جلب كرد. او را سوار كرديم و دقايقي بعد من به بهانه اينكه راننده سيگار مي‌كشد به صندلي عقب رفتم. اما دختر جوان متوجه نيت شوم ما شد. سر او را به زير صندلي بردم و او را مورد آزار و اذيت قرار دادم. ما قصد داشتيم او را به شهرستان قرچك ببريم اما براي من كاري پيش آمد كه مجبور شدم با تاكسي مرد به جايي بروم. او را در كنار خيابان پياده كرديم و ساعتي بعد هم شناسايي و دستگير شديم.»

با اعترافات دو مرد مشخص شد كه مرد ٥٥ ساله راننده تاكسي اعتياد شديدي به مواد مخدر دارد، با تكميل تحقيقات اوليه دو متهم ٢٥ و ٥٥ ساله با دستور قاضي سعيد احمد بيگي بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي با اتهام آدم‌ربايي بازداشت شدند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید