فحاشی به فنایی، به خاطر یک عکس اشتباهی!

کد خبر : ۱۵۲۹۸
بازدید : ۳۳۲۲
کارشناس داوری فوتبال گفت: اشتباه عکسی از من در مصاحبه داود فنایی باعث ناراحتی هواداران فوتبال و فحاشی به من شده است.

محمد فنایی در گفت‌وگو با نسیم، اظهار داشت: انتشار مصاحبه داود فنایی با عکسی از من در یکی از روزنامه‌ها برای من دردسر ساز شده است. من برای بازی حساس تراکتورسازی و صبای‌قم در حال سفر به تبریز بودم که احمد صالحی داور این دیدار این مصاحبه را به من نشان داد. فنایی سنگربان سابق پرسپولیس و مربی حال حاضر ذوب‌آهن در این مصاحبه اعلام کرده است به دلیل حضورش در ذوب‌آهن علاقه‌ای به برتری پرسپولیس در دربی ندارد و به جای عکس او عکسی از من در این روزنامه چاپ شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از این موضوع با آن روزنامه تماس گرفتم و آنها بسیار ناراحت شدند و از من عذرخواهی کردند اما این مسئله باعث شده است بسیاری از علاقمندان فوتبال از طریق تماس یا پیامک به من فحاشی کنند. من سالیان سال در این فوتبال هستم و هیچگاه از این نوع اظهارنظرها نکردم. به دوستان آن روزنامه گفتم شما حیثیت من را بردید و دیگر از فردا من نمی‌توانم راحت زندگی کنم. من دوست دارم از طریق رسانه شما اعلام کنم این مسئله اشتباه منعکس شده است و من اصلا در خصوص دربی هیچ اظهارنظری نکردم.

کارشناس داوری فوتبال ایران در خصوص انتخاب ترکی برای قضاوت دربی 82 گفت: انتخاب خوبی انجام شده است و دلیل آن حساسیت بالای نتیجه این دیدار در سرنوشت قهرمانی است. این دیدار فقط نیاز به یک داور باتجربه و میدان دیده در این دیدار داشت و نمی‌شد گفت شانس را به داوران جوانتر داد. این انتخاب یکی از درایت‌های کمیته و دپارتمان داوری بود و از نظر من هیچ اشکالی ندارد اگر یک داور دیدار رفت را قضاوت کرده دیدار برگشت را هم قضاوت کند.

وی ادامه داد: این دیدار بحث آبروی فوتبال ما است و امروز عربستان دنبال بهانه و جنجال است و هر داور کم تجربه را برای قضاوت این دیدار انتخاب کرد. اگر خدایی نکرده در این دیدار اشتباهی صورت بگیرد می‌تواند آینده فوتبال ما را به خطر بندازد.من به طرفداران دو تیم توصیه می‌کنم به کر آبرو و حیثیت ایران بزرگ باشند و منافع ملی را در نظر بگیرند. هر حرکتی می‌تواند حتی تاثیر منفی در پرونده ما در آسیا و فیفا باشد. اگر امروز اعتماد مسئولان فوتبال دنیا را به دست نیاوریم باید برویم در کشورهای دیگر میزبانی کنیم. ما باید به دنیا ثابت کنیم کشوری امن هستیم و حتی می‌توانیم به امنیت دنیا کمک کنیم.

فنایی خاطر نشان کرد: ترکی داوری است که در قضاوت خود مدیریت دارد و من به او توصیه می‌کنم مدیریت و روانشناسی را به کار ببرد و سعی کند عصبانیت در قضاوت او نباشد و تمرکز کافی داشته باشد چرا که این موضوع در داوری این دیدار خیلی مهم است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید