چه رفتارهایی را باید از ثروتمندان یاد بگیریم؟

در مقاله‌ای از سایت life style-conseil، به20 تفاوت رفتاری ثروتمندان و آدم‌های معمولی اشاره می‌کنیم، تفاوت در سبک زندگی آنها را مرور می‌کنیم و اینکه آیا به پولدار شدن آنها کمکی کرده است یا خیر.

کد خبر : ۱۵۸۳۱
بازدید : ۲۹۹۴
در مقاله‌ای از سایت life style-conseil، به20 تفاوت رفتاری ثروتمندان و آدم‌های معمولی اشاره می‌کنیم، تفاوت در سبک زندگی آنها را مرور می‌کنیم و اینکه آیا به پولدار شدن آنها کمکی کرده است یا خیر.

به گزارش فرصت امروز، به نظر می‌رسد آدم‌های ثروتمند با برنامه‌ریزی بیشتری درباره آینده خود تصمیم می‌گیرند و در این راه گام برمی‌دارند. همیشه ثروتمندان از زمره آدم‌های راحت‌طلب و با شکم‌های برآمده نیستند. در این لیست خواهیم دید که چگونه عادات رفتاری خوب بر موفقیت مالی افراد تأثیر‌گذار خواهد بود. سبک زندگی همه ثروتمندان در دنیا به هم شبیه نیست، درصدی از این افراد برای موفقیت برنامه‌هایی اصولی دارند.

این دسته از ثروتمندان معتقدند که برای برداشت محصولی باکیفیت، لازم است در ابتدا بذری کاشت و سپس به آن رسیدگی کرد تا میوه دهد. این موارد عادت‌های رفتاری و روزمره ثروتمندان و مقایسه این عادات در سبک زندگی آدم‌های معمولی و فقیر است.

1- 70 درصد ثروتمندان کمتر از 300 کیلو کالری فست فود در روز می‌خورند، درحالی‌که 97 درصد از افراد معمولی روزانه بیشتر از این میزان از غذاهای فست فودی استفاده می‌کنند.

2- 80 درصد ثروتمندان روی انجام و تحقق اهداف مشخصی تمرکز می‌کنند، در مقابل تنها 12 درصد از فقرا روی چنین اهدافی تمرکز دارند!

3- 76 درصد پولدار‌ها چهار بار در هفته ورزش‌های هوازی انجام می‌دهند، درحالی‌که تنها 23 درصد آدم‌های فقیر ورزش می‌کنند.

4- 63درصد ثروتمندان در راه سفر یا رفتن به محل کار کتاب‌های صوتی را گوش می‌کنند، در مقابل 5 درصد آدم‌های فقیر این عادت را دارند.

5- 81 درصد از افراد ثروتمند دنیا، لیستی دارند از کار‌هایی که قرار است انجام‌شان دهند و در برابر این میزان، 19 درصد از آدم‌های فقیر به این لیست اعتقاد دارند.

6- 63 درصد از والدین ثروتمند در ماه دو یا چند کتاب برای فرزندان‌شان می‌خوانند، درحالی‌که این درصد نزد والدین دیگر 3 درصد است.

7- 70 درصد از والدین ثروتمند در هفته 10 ساعت یا بیشتر فرزندان خود را به انجام امور داوطلبانه خیریه ترغیب می‌کنند، در مقابل 3 ساعتی که خانواده‌های فقیر برای فرزندان در نظر می‌گیرند.

8- 80 درصد ثروتمندان تماس‌های تلفنی بیشتری برای تبریک مناسبت روز تولد برقرار می‌کنند، در مقابل 11 درصد از مردمان معمولی.

9- 67 درصد از افراد ثروتمند اهداف خود را یادداشت می‌کنند، در مقابل 17 درصد از مردم فقیر این عادت را دارند.

10- 88 درصد از ثروتمندان، روزانه 30 دقیقه یا بیشتر مطالعه مرتبط با حوزه فعالیت خود دارند، درعوض این میزان نزد آدم‌های فقیر تنها 2 درصد است.

11- تنها 6 درصد از ثروتمندان می‌گویند که چه در سرشان می‌گذرد و به چه چیزی فکر می‌کنند، درحالی‌که 69 درصد آدم‌های فقیر می‌گویند در ذهن‌شان چه می‌گذرد.

12- 79 درصد از افراد ثروتمند در ماه حداقل 5 ساعت از وقت خود را در اینترنت می‌گذرانند، در برابر 16 درصد از آدم‌های فقیر.

13- 67 درصد از آدم‌های پولدار روزانه یک ساعت یا کمتر وقت خود را صرف تماشا کردن تلویزیون می‌کنند، در مقابل 23 درصد از افراد فقیر روزانه زمان زیادی را صرف این تفریح می‌کنند.

14- 6درصد از ثروتمندان وقت خود را به دیدن برنامه‌های تلویزیونی و شو‌های تلویزیونی می‌گذرانند، در مقابل 78 درصد از افراد با سطح معیشتی معمولی.

15- 44 درصد از افراد ثروتمند دنیا، سه ساعت پیش از شروع برنامه‌های روزانه خود از خواب برمی‌خیزند و عادت سحرخیزی تنها نزد 3 درصد از مردم فقیر است.

74-16درصد از آدم‌های ثروتمند عادات روزانه خوب را به فرزندان خود تعلیم می‌دهند و تنها یک درصد از مردمان فقیر این کار را انجام می‌دهند.

17- 84درصد از مردمان ثروتمند اعتقاد دارند که عادات خوب روزانه موقعیت‌های بیشتری برای آنها خلق می‌کند، در مقابل 4درصد از مردمان فقیر به این موضوع اعتقاد دارند.

18- 76درصد ثروتمندان معتقدند که عادات بد، آنها را به موقعیت‌های شکست نزدیک‌تر می‌کند و این تفکر نزد تنها 9درصد از افراد فقیر است.

19- 86 درصد از مردم طبقه مرفه، مدام در حال تقویت و بهبود موقعیت خود هستند و این رفتار در میان 5 درصد از مردم فقیر اتفاق می‌افتد.

20- 86 درصد از ثروتمندان عاشقانه مطالعه می‌کنند، درحالی‌که 26 درصد از مردمان فقیر عاشق مطالعه هستند.

ثروتمندان معتقدند که برای برداشت، باید ابتدا دانه‌ای کاشت!

آماری که در بالا دیدیم اطلاعات جالبی را درباره سبک زندگی و نوع نگرش ثروتمندان دراختیار ما قرار می‌دهد. در واقع براساس این آمار، ثروتمندان نان اعتقادات و عادات خوب خود را می‌خورند. این عادات و این سبک زندگی دایره موفقیت را تداوم می‌بخشند. عادات رفتاری مثل نوشتن اهداف، لیست کار‌های مهم، مطالعه، ورزش، صرفه‌جویی در زمان، در نظر گرفتن اولویت‌ها و غیره راه رسیدن به موفقیت‌های مالی را هم تسریع می‌کنند.

در مقابل رفتار‌های بد و عاداتی مثل مطالعه نکردن، گذراندن وقت به موضوعات بیهوده و حتی عادت به خورد و خوراک نامناسب هیچ کس را به غنی بودن حتی نزدیک هم نمی‌کند. ثروتمندان وقت خود را صرف اموری می‌کنند که به برنامه‌ریزی آنها کمک کند یا آنها را در تحقق اهداف‌شان یاری کند. برای اهداف و برنامه‌ریزی‌های شخصی و روزانه اولویت‌بندی می‌کنند و غیر ‌از آنان‌که ثروت‌های باد آورده نصیب‌شان شده، بقیه برای رسیدن به اهداف خود زحمت می‌کشند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید