کیفرخواست برای قاتل ستایش ۲

عامل قتل ستایش 6 ساله در نی‌ریز که همزمان با جنجال قتل ستایش دیگری در ورامین بود با کیفرخواست سنگینی مواجه شد.

کد خبر : ۱۵۹۰۴
بازدید : ۱۷۱۱
عامل قتل ستایش 6 ساله در نی‌ریز که همزمان با جنجال قتل ستایش دیگری در ورامین بود با کیفرخواست سنگینی مواجه شد.

به گزارش روزنامه ایران، مرد همسایه برای سرقت طلاهای دختر بچه او را ربود و در بیابان‌های نی‌ریز زنده به گور کرد.

القاصی رئیس کل دادگستری فارس گفت: پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال شده است. وی گفت: این پرونده به صورت فوق‌العاده در دادگاه کیفری یک استان در حال رسیدگی است.

بنابر این گزارش، 29 فروردین ماه با گم‌شدن دختربچه 6 ساله‌ای به نام «ستایش - ع» در یکی از روستاهای اطراف شهرستان نی‌ریز، مأموران پلیس تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند. با توجه به اینکه ستایش کوچولو طلاهایی در زمان ناپدید شدن داشت، مأموران با بررسی از طلافروشی‌ها متوجه شدند شخصی پس از مراجعه به یکی از طلافروشی‌ها اقدام به فروش دو گوشواره به ارزش دو میلیون و 550 هزار ریال کرده است.

فرمانده پلیس استان فارس در ادامه افزود: با انجام اقدام‌های اطلاعاتی، قاتل که مردی 43 ساله به نام «س - ط» بود، در کمتر از 12 ساعت پس از وقوع جرم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از روستاهای اطراف نی‌ریز دستگیر شد و با اعتراف به قتل دختر 6 ساله، انگیزه خود را سرقت زیورآلات طلای وی عنوان کرده است.

گودرزی اضافه کرد: دزد قاتل همسایه خانواده قربانی بوده و هنگام مراجعه وی از مهدکودک، دختربچه را ربوده و بعد از انتقال به کوه‌های اطراف وی را به قتل رسانده و در همان مکان دفن کرده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید