جدال با کوچک‌زاده در اینستاگرام عراقچی

جدال با کوچک‌زاده در اینستاگرام عراقچی
کد خبر : ۱۶۰۰۴
بازدید : ۸۴۸۱
کوچک زاده طی دو شب گذشته دست به گوشی شد و زیر پست یک ماه پیش عباس عراقچی کامنتی به اشتراک گذاشت، همین کامنت کافی بود تا پست عراقچی تبدیل به یک محفل برای مناظره سیاسی و بحث و جدل میان کاربران و کوچک زاده شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدی کوچک زاده در خصوص نوشتن کامنت در پست اینستاگرام عباس عراقچی، اظهار داشت: این کامنت توسط شخص بنده در صفحه معاون وزیر خارجه گذاشته شده است.

وی ادامه داد: معتقدم سوء استفاده از مسائل مقدس و معصوم توسط سیاسیون کار صحیحی نیست و من از آن منزجر هستم که یکی از انها اطفال است.

عضو کمیسیون اصل 90 گفت: اینکه یک سیاستمدار که باید پاسخگوی بسیاری از مسائل باشد بیاید و یک عکس را در کنار یک کودک معصوم منتشر کند را کار درستی نمیدانم، شاه هم با تمام کارهای اشتباهش به حرم امام رضا (ع) میرفت و عکس میگرفت.

کوچک زاده با بیان اینکه دلیلی وجود نداشت که آقای عراقچی چنین کاری را انجام دهد، تصریح کرد: معاون وزیر خارجه بیاید توضیح دهد که با 2 میلیارد دلار پول چه کرده است.

وی در خصوص بقیه کامنت های نوشته شده توسط خودش، گفت: من در ان صفحه کامنتهای زیادی را نوشتم اما رسانه ها فقط این قسمت را بزرگ نمایی کردند.

کوچک زاده افزود: خود عراقچی در کمیسیون امنیت ملی گفت برجام قهرمان ندارد بلکه قربانی دارد، که ما همان قربانیان برجام هستیم، اگر شما قربانی هستید پس چرا مدال افتخار به شما اعطا شد.

لازم به ذکر است؛ بعد از کشیده شدن ماجرا به صفحه شخصی کوچک زاده، وی اقدام به بستن صفحه اینستاگرام خود کرد.









۰
نظرات بینندگان
  • یک فرهنگی ارسالی در

    کوچک زاده بسیار ... میکند که به حریم خصوصی افراد وارد شود . هر کس دوست دارد فرزند خود را نوازش کند. اصلا به کوچک زاده چه مربوط؟

  • ناشناس ارسالی در

    چه فامیلی پر معنائی دارد این آقای کوچک زاده

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر ضایع یه سیاستمدار در جد بچه کلاس اولی اومده با ده ها نفر کل کل کرده و به همه جواب داده واقعا کیا به کوچک زاده رای دادن؟؟؟اینه ها وقتی ما می گیم رای دادیم کار درستی کردیم یه عده میان بهمون فحش میدن عزیز من رای ندیم همی آقای کوچک زاده با 2000 رای میشه نماینده پس ما کار درستی کردیم که به جای کوچک زاده حداقل یه عنصر خنثی رو فرستادیم مجلس که اگر هم سودی نداره روی اعصاب ملت نیست و ضرری هم نداره!!!

  • ناشناس ارسالی در

    شما که محبوبیتتان را در این انتخابات سنجیدید و دیدید که حتی بین طرفداران اصولگرایی هم جایی ندارید، هر کسی جای شما بود به احترام دیگران در رقتار خود تجدید نظر می کرد.

  • ناشناس ارسالی در

    کوچک زاده شما از سیاست چیزی نمی دانی که این حرفها رامیزنی مطمئن باش بی تدبیری های 8 سال دولت قبلی محبوب شما بعد از آن تحریمهای وحشتناک باعث جنگ میشد نه تدبیرهای مفید سیاستمداران برجسته دولت جناب روحانی .

  • ناشناس ارسالی در

    .سلام.کوچکند این ادمها با این اظهار نظرها بزرگ نخواهند شد

  • علی ارسالی در

    جا دارد فعالیت های اقتصادی آقای کوچک زاده هم مورد ارزیابی قرار گیرد

  • ناشناس ارسالی در

    حسود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید