خسروی: قضاوت در دیدارهای پرسپولیس و استقلال خوب نبود

کد خبر : ۱۶۲۶۴
بازدید : ۱۲۲۷

علی خسروی با انتقاد از چیدمان کمیته داوران برای قضاوت بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: داوری در نتایج بازی‌های امروز تأثیرگذار بود.

به گزارش ایسنا، کارشناس داوری با اشاره به اینکه قضاوت داوران در هفته‌ بیست و هشتم لیگ برتر تعریف چندانی نداشت اظهار کرد: متأسفانه کمیته داوران انتخاب‌های درستی برای بازی های امروز نداشت و نه در بازی پرسپولیس و نه در بازی استقلال قضاوت خوبی از داوران شاهد نبودیم.

او درباره‌ قضاوت داور در بازی استقلال و سایپا گفت: پنالتی‌ای که داور برای استقلال گرفت درست نبود، مدافع سایپا نه بازیکن استقلال را هل داد و نه به او لگد زد، برخورد خاصی بین این دو بازیکن صورت نگرفت و در واقع بازیکن استقلال از داور یک پنالتی را گرفت.

خسروی درباره گل دوم استقلال گفت: این گل مشکلی نداشت چرا که هم مدافع سایپا و هم پروپئیچ در یک لحظه با شدت به توپ ضربه زدند و این صحنه نمی‌توانست خطا باشد.

کارشناس داوری فوتبال با انتقاد از انتخاب‌های کمیته داوران برای بازی های امروز لیگ برتر گفت: کمیته داوران باید چیدمان درستی برای بازی های حساس داشته باشد، چرا باید فغانی را برای دیداری انتخاب کنند که 2-4 به نفع یک تیم تمام می شود. مگر می شود که فغانی هشت ماه در آزادی قضاوت نکرده باشد آن هم به خاطر اینکه یک پنالتی را به ضرر پرسپولیس به اشتباه گرفته است. متأسفانه امروز قضاوت داوران در نتیجه بازی‌ها تأثیرگذار بود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید