پوتین "رامبوی روسیه" را از دست داد

پوتین "رامبوی روسیه" را از دست داد
کد خبر : ۱۶۵۷۷
بازدید : ۱۳۲۲۴
سربازی که پوتین به او افتخار می‌کند / پوتین

فرادید | یک افسر نیروهای ویژه روسیه که پس از محاصره توسط اعضای داعش درخواست حمله هوایی کرده بود، توسط پوتین عنوان «قهرمان» را دریافت کرد.

به گزارش فرادید به نقل از اکسپرس، «الکساندر پروخورنکو» پس از محاصره توسط نیروهای داعش تصمیم شجاعانه‌ای گرفت؛ او درخواست حمله هوایی کرد. این اقدام علاوه بر کشته شدن خودش، موجب به هلاکت رسیدن نیروهای داعش شد. پیکر او حالا به خانه یعنی مسکو برگردانده شده است.

الکساندر پروخورنکو شجاع به دستور شخصی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، عنوان «قهرمان فدراسیون روسیه» را پس از مرگش دریافت کرد.

رامبوی روسیه با 25 سال سن، عضو گروهی از بود که برای آزاد کردن شهر تدمر (پالمیرا) روسیه از دست داعش اعزام شده بود.

الکساندر در این اوضاع آشفته سوریه توانست درس‌های بزرگی را به دیگران بیاموزد: از خود گذشتگی. او با هوش و ذکاوت مثال زدنی‌اش، به بهترین شکل از نیروهای داعش پذیرایی کرد. الکساندر وقتی دید کاملا توسط تکفیری‌ها محاصره شده، مختصات خودش را به نیروهای روس داد تا آن‌ها یک حمله هوایی را صورت دهند. با این کار، او از اسارت و شکنجه شدن توسط داعشی‌ها در امان ماند.

سربازی که پوتین به او افتخار می‌کند / پوتین

بر اساس آخرین گزارش‌‎ها از مکالمه‌های نهایی الکساندر پروخورنکو با تیم پشتیبانی، او و همسرش «اکاترینا» منتظر تولد اولین فرزندشان بودند.

منبع: Express
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید