پرطرفدارترین سلبریتی‌های اینستاگرام

کد خبر : ۱۶۵۸۲
بازدید : ۷۳۴۴
در این روزها که دنیای هنر بیش از سال های گذشته بر مدار محبوبیت و قدرتمندی خانم ها می‌چرخد شبکه های اجتماعی به ويژه اینستاگرام به زیر سلطه بلامنازع هنرمندان خانم درآمده است. 4 صفحه‌ که بیشترین طرفدار یا فالوور اینستاگرام در ۲۰۱۶ را دارد متعلق به خانم‌ها است.

این 4 خانم که عموما از ستاره های موسیقی پاپ هستند هر کدام نسبت به رتبه‌های سال گذشته خود صعود و نزول هایی داشته اند که دلایلی نظیر آلبوم های پرفروش سال یا درز کردن اطلاعات شخصی و روابط خصوصی‌شان در این رتبه‌بندی نقش داشته است. در ادامه فهرست 4 پرطرفدارترین یا پرفالوورترین صفحه اینستاگرام آمده است.

۱.سلنا گومز
نفر اول این فهرست سلنا گومز ستاره‌ی پاپ و بازیگر معروف امریکایی با بیش از ۷۶.۸ میلیون فالوور است. او در رده بندی سال گذشته که اینستاگرام به مناسبت پنجمین سال حیات خود منتشر کرد در جایگاه چهارم بود و اکنون با دست یافتن به محبوبیتی فوق العاده توانسته در راس این فهرست خودنمایی کند. شهرت او برای چیزهایی غیر از سلفی هایی است که از خودش در اینستاگرام می‌گذارد. بعد از به هم خوردن رابطه‌اش با جاستین بیبر و همچنین فعالیت بسیارش در عرصه‌ی مد شهرت او چندبرابر گذشته شده است.


۲.تیلور سوئیفت
تیلور سوئیفت که سال گذشته نفر اول فهرست محبوبترین صفحات اینستاگرام جهان بود امسال (۲۰۱۶) یک درجه تنزل کرده و با حدود ۷۵.۳ میلیون فالوور ستاره‌ی پاپ امریکایی دیگری است که در رده‌ی دوم جای گرفته است. او پس از اینکه فعالیت حرفه‌ای در عرصه‌ی موسیقی را آغاز کرد توانست در سال ۲۰۰۸ با دومین آلبوم خود به نام بی‌باک به شهرتی جهانی دست یابد و در همان سال نامزد بهترین خواننده جدید در جوایز گرمی سال ۲۰۰۸ شد. درحال‌حاضر او یکی از هنرمندانی است که پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی را با بیش از ۴۰ میلیون خرید و ۱۳۰ میلیون بار دانلود در جهان دارا است.

۴.آریانا گراند
سومین صفحه‌ی پربازدید اینستاگرام متعلق به آریانا گراند با ۷۰ میلیون فالوور است که نسبت به رتبه سال گذشته خود دو پله صعود کرده است. او فعالیت حرفه‌ای خود را به طور رسمی در برادوی موزیکال۱۳ آغاز کرد و سپس نقش والنتین در سریال پرطرفدار نیکولدین را در ۲۰۰۹ ایفا کرد. هنرنمایی او در فشن شو ویکتوریا سکرت ۲۰۱۴ به شهرتش کمک زیادی کرد و جزو معدود خواننده هایی است که به خاطر تک آهنگهایش شهرت فراوانی دارد.


4.بیانسه
فروش آلبوم‌های بیانسه او را در رده‌ی پنجم فهرست ما با بیش از ۶۹.۱ میلیون فالوور جای داده است. در رتبه بندی سال گذشته او جایگاه سوم را داشت و به نظر میرسد امسال در میزان محبوبیت بین فالوورهای اینستاگرامی دو درجه تنزل کرده است. فعالیت حرفه‌ای او به عنوان یک ستاره با فروش میلیونی آلبومهایش و دریافت ۷ جایزه گرمی همراه بود. در عرصه‌ی سینما هم بیانسه به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت و در فیلمهای هالیوودی نظیر پلنگ صورتی و دختران رویایی بازی کرد. درحال‌حاضر تمرکز اول او در زندگیش موسیقی و خوانندگی است.

منبع: بازده
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید