عکس/ این دست اینجا چه‌کار می‌کند؟

عکس/ این دست اینجا چه‌کار می‌کند؟

فرض کنید پشت خودروی خود نشسته‌اید و از رانندگی لذت می‌برید. به ناگهان متوجه دست یک تمساح در داشبورد اتومبیل خود می‌شوید. چه واکنشی خواهید داشت؟

کد خبر : ۱۷۰۸۲
بازدید : ۴۷۴۲
این دست اینجا چه‌کار می‌کند؟

فرادید | فرض کنید پشت خودروی خود نشسته‌اید و از رانندگی لذت می‌برید. به ناگهان متوجه دست یک تمساح در داشبورد اتومبیل خود می‌شوید. چه واکنشی خواهید داشت؟

به گزارش فرادید به نقل از سی ان ان، اگر هول نکنید احتمالا اولین چیزی که می‌پرسید این است که «این دست آنجا چه‌کار می‌کند و اصلا چگونه وارد خودرو شده است؟»

ماموران محیط زیست فلوریدا در جریان یک بازرسی اخیر در لوکساتچه در فلوریدای آمریکا، پای یک تمساح را درست زیرِ جا سیگاری یک خودرو پیدا کردند.

افسران پلیس این خودرو را در منطقه کوربت وایدلایف اریا - یک منطقه باتلاقی در شمال غربی ساحل وست پام فلوریدا - متوقف کرده بودند تا مجوز تردد روزانه راننده آن را کنترل کنند. آن‌‎ها اما با اتفاقی شبیه آنچه در فیلم‌های ترسناک رخ می‌دهد، مواجه شدند.

ماجرا اما به این سادگی‌ها نبود، چرا که بدن تمساح تکه تکه شده و در بخش‌های مختلف اتاق خودرو جا ساز شده بود. راننده در ابتدا گفت که این تمساح را چند سال پیش شکار کرده اما بعد اعتراف کرد که آن اتفاق تنها چند روز پیش و آن هم بدون مجوز رخ داده بود.

کمیته محافظت از محیط زیستِ فلوریدا جدای بحث‌های قانونی، تصمیم گرفت تا از طریق صفحه مجازی خود، این اتفاق را منتشر کند. گفتنی است شکار تمساح در فلوریدا قانونی است اما زمان آن تنها محدود به 15 اوت تا یک نوامبر است که برای آن کار هم باید مجوز گرفت.

منبع: CNN
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید