آزارجنسی 30 کودک در اردوگاه آوارگان ترکیه

کد خبر : ۱۷۲۹۴
بازدید : ۹۳۷
خبرگزاری د پ آ گزارش داد: یکی از روزنامه های ترکیه روز پنجشنبه از آزار و اذیت جنسی یکی از کارگران اردوگاه آوارگان سوری در ترکیه به 30 کودک سوری هشت تا 12 ساله خبر داده است.

ارک اکاریر روزنامه نگار روزنامه بیرگون ترکیه که پرده ازاین رسوایی برداشته ، به خبرگزاری آلمان گفت : این رویداد درسال گذشته میلادی رخ داده ولی خبر آن اکنون منتشر شده است.

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان به تازگی از اردوگاه نیزیپ در استان قاضی آنتپ که گفته می شود این جنایت در آنجا رخ داده، بازدید کرده است.

ترکیه این اردوگاه را که محل اسکان 19هزار آواره سوری است ، یکی از اردوگاه های نمونه پناهجویان معرفی می کند.

آژانس حوادث اضطراری ترکیه آفاد در اطلاعیه ای اعلام کرد که این کودکان تحت مراقبت های روانی قرار دارند و فرد مذکور برای محاکمه و پیگیری قضایی به دادگاه معرفی شده است.

این آژانس که روزنامه ترکی مزبور را به داشتن اهداف خبیثانه و تحریف اطلاعات مربوط به این رویداد متهم کرده، افزوده است: تمام اقدامات لازم جهت پیشگیری از تکرار چنین حوادثی اتخاذ شده است.

این رسوایی اخلاقی در پی انتشار رسوایی آزار و اذیت جنسی یک فرد به ده کودک 10 تا12ساله در استان کارامان ترکیه است که گفته می شود در یکی از مراکز وابسته به موسسات خیریه اسلامی مرتبط با دولت ترکیه روی داده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید