زورگیری در خیابان‌‌های فرعی تهران‌پارس

سه مجرم زیر ١٨ سال که دست به زورگیری در محله تهرانپارس می‌زدند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

کد خبر : ۱۷۷۷۵
بازدید : ۱۱۵۷
سه مجرم زیر ١٨ سال که دست به زورگیری در محله تهرانپارس می‌زدند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سه زورگیر سوار بر یک موتورسیکلت مشکی‌رنگ، آرش و جابر را در خیابان ١٩٦ تهرانپارس شکار کردند و به زور تهدید با چاقو و اسپری اشک‌آور، گوشی موبایل این دو نفر را به سرقت بردند.

دقایقی بعد با اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ و پس از تأیید صحت گفته‌های شاکیان، همه نقاط خروجی و حساس حوزه استحفاظی کلانتری تهرانپارس زیر نظر گرفته شد و آرش و جابر همراه با مأموران نیروی انتظامی به گشت‌زنی و شناسایی سارقان در خیابان‌ها و معابر منتهی به محل وقوع حادثه ‌پرداختند.

درهمین‌حال با اعلام تصادف دو خودرو موتورسیکلت در خیابان ٢٠٢ غربی تهرانپارس از سوی مرکز پیام، واحد گشت نیروی انتظامی به همراه دو شاکی غائله زورگیری، به‌سرعت در محل تصادف حاضر شدند و در این مواجهه مال‌باختگان، یکی از سارقان را که همان مصدوم تصادف بود، شناسایی کردند. میلاد، متهم به زورگیری پس از حضور پلیس در محل حادثه و شناسایی، توسط اورژانس تحت‌الحفظ به بیمارستان منتقل شد.

در رسیدگی به این پرونده، برای دستگیری اعضای دیگر این باند، با تحقیقات پلیس و با استفاده از شیوه تعقیب و مراقبت مخفیگاه، دیگر متهمان در خیابان نیروی هوایی شناسایی و دستگیر شدند و در بازجویی و تحقیقات به عمل‌آمده، متهمان به چندین فقره سرقت و زورگیری اعتراف کردند. ‏
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید