حرف‌های عجیب بسکتبالیست معتاد آمریکایی درباره حضورش در ایران

وی در بخشی از مصاحبه‌اش در مورد سال 2005 که در تیم پیکان ایران حضور یافت و با وجود اعتیاد شدید، بازی می‌کرد، به موضوعاتی مثل تهیه مواد مخدر اشاره کرد.

کد خبر : ۱۸۰۹۴
بازدید : ۳۳۶۲
بسکتبالیست آمریکایی سابق تیم پیکان در مصاحبه‌ای حرف‌های عجیبی در مورد حضورش در ایران زد.

به گزارش خبرگزاری فارس‌، کریس هرن در گفت‌وگویی با رادیو سایت یاهو، در مورد گرفتاری‌های اعتیادش به مواد مخدر و الکل حرف زد.

به گزارش فارس، وی در بخشی از مصاحبه‌اش در مورد سال 2005 که در تیم پیکان ایران حضور یافت و با وجود اعتیاد شدید، بازی می‌کرد، به موضوعاتی مثل تهیه مواد مخدر اشاره کرد.

وی اظهارکرد: پیداکردن مواد مخدر اصلا کاری سخت نبود. برای این کار فقط لازم بود تاکسی بگیرم. مواد مخدر برای خودش یک زبان بین‌المللی دارد. باید بدانید شما مجبور نیستید به زبان مردم آن کشور حرف بزنید تا آنچه را که می‌خواهید پیدا کنید.

برای این منظور باید تاکسی می‌گرفتم. راننده هم تلاش می‌کرد و البته می‌‌توانستم ترس از فاش شدن این ماجرا را در چشمانش ببینم. در بیشتر موارد، راننده تاکسی نیمه شب به منزلم می‌آمد. زنگ می‌زد، من هم به کنار پنجره می‌رفتم و او مواد را به سمت من پرتاب می‌کرد. بعد هم سوار تاکسی‌اش می‌شد و می‌رفت. او حتی مشروب هم می‌آورد. وضعیتی جالب در آنجا بود و به طور کلی پیداکردن این چیزها در آنجا سخت نیست.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید