اکران فیلم 50 کیلو آلبالو در طبس متوقف شد

امام جمعه طبس با توجه به تعطیلی اکران فیلم ۵۰ کیلو آلبالو در طبس گفت: این اعتراض به وزیر ارشاد وارد است که چرا آنچه می‌خواهد پخش شود قبلاً مورد بررسی دقیق قرار نگرفته است.

کد خبر : ۱۸۱۳۶
بازدید : ۱۰۷۲
امام جمعه طبس با توجه به تعطیلی اکران فیلم ۵۰ کیلو آلبالو در طبس گفت: این اعتراض به وزیر ارشاد وارد است که چرا آنچه می‌خواهد پخش شود قبلاً مورد بررسی دقیق قرار نگرفته است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته طبس در ارتباط با اکران فیلم 50 کیلو آلبالو در طبس اظهار کرد: دشمن درصدد کم کردن اقتدار و عظمت انقلاب و از بین بردن ارزش‌های انقلاب است.

وی ادامه داد: مجوز اکران این فیلم در حالی صادر می‌شود که مردم و دلسوزان معترض شده‌اند و این فیلم نیز در طبس اکران شده است، بنده وقتی مطلع شدم با مسؤول ارشاد طبس تماس گرفتم و نگرانی را اعلام کردم که وی با استان هماهنگ شد و اکران این فیلم در طبس دیشب پایان یافت، لذا تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه طبس ضمن انتقاد از وزیر ارشاد در ارتباط با تأیید این فیلم تصریح کرد: مسؤولان جلوی اکران فیلم 50 کیلو آلبالو را بگیرند، چرا که این فیلم‌ها قبل از آن‌که در سینما اکران شود باید از فیلتر رد شود.

مهاجریان‌مقدم افزود: این اعتراض هم به وزیر ارشاد وارد است که چرا آنچه می‌خواهد پخش شود قبلاً مورد بررسی دقیق قرار نمی‌گیرد، لذا انتظار این است که مسؤولان این شهرستان توجه بیشتری داشته باشند به ویژه اداره ارشاد که مسؤول مستقیم این اقدام است.

وی با توجه به دیدار خود با تولیت آستان قدس‌ رضوی گفت: در دیدار با آیت‌الله رئیسی درخواست‌هایی از وی شد که مشکل دامداران این منطقه درباره هدر‌رفت روزانه چهل‌ تن شیر بود و وی برای ساخت کارخانه لبنیات در طبس قول مساعد داد.

امام جمعه طبس در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اعضای خبرگان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: در این دیدار رهبر معظم انقلاب از مطالب مهمی سخن گفتند که تحرک و انقلابی نگهداشتن جامعه و مسؤولان و ایستادگی در برابر استکبار جهانی از مهم‌ترین محورهای صحبت‌های ایشان بود.

مهاجریان‌مقدم تصریح کرد: امروز جنگ نرم دشمن بیشتر در راستای نفوذ در مراکز مهم کشور است که سرمایه‌گذاری زیادی نیز می‌کند لذا همه باید دقت کنند، چرا که دشمن تلاش دارد در مراکز تاثیرگذار نیروهای نفوذی خود را بگذارد و حمله به شورای نگهبان، سپاه و نیروهای انقلابی از این دست کارها است.

وی خاطرنشان کرد: امروز مبحث اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است و باید مجلس و دولت در این راستا حرکت کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید