دستگیری 730 سارق و زورگیر طی دو ماه در تهران

دستگیری 730 سارق و زورگیر طی دو ماه در تهرانرییس پلیس پایتخت از دستگیری 730 سارق و کیف‌قاپ در پایتخت خبر داد.

کد خبر : ۱۸۱۳۷
بازدید : ۱۲۷۲
دستگیری 730 سارق و زورگیر طی دو ماه در تهرانرییس پلیس پایتخت از دستگیری 730 سارق و کیف‌قاپ در پایتخت خبر داد.

به گزارش عصر ایران، سردار حسین ساجدی‌نیا در تشریح اقدامات پلیس در برخورد با سارقان، اظهار کرد: برخورد پدیده سرقت و سارقان از جمله مواردی است که پلیس همواره آن را در دستورکار خود قرار داده و از ابتدای امسال نیز یکی از اولویت‌های اصلی ما کاهش سرقت و برخورد با سارقان بود که در همین راستا رده‌ها و یگان‌های مختلف پلیس عملیات‌هایی را اجرا کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح برخورد با سارقان گفت: از ابتدای امسال تاکنون پلیس پایتخت، سارقان و اقدامات مجرمانه آنان را در سطح شهر و به ویژه مناطق جرم‌خیز رصد کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه تعدادی از آنها شدند.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به برگزاری چندین عملیات مختلف برای دستگیری سارقان در سطح پایتخت خاطرنشان کرد: در دو ماهه امسال 730 سارق، کیف‌قاپ و زورگیر توسط پلیس دستگیر شده و به مقام قضایی ارجاع داده شده است که اغلب آنان هم‌اکنون در زندان هستند.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه پلیس به دنبال افزایش احساس امنیت در جامعه است، خاطرنشان کرد: از میان 730 سارق دستگیر شده، 480 نفر سارق به عنف و 250 نفر نیز کیف‌قاپ بوده‌اند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه مشارکت مردم تاثیر زیادی در توفیق ماموریت‌های پلیس دارد، خاطر نشان کرد: از شهروندان می‌خواهم که هرگونه موارد مشکوک و همچنین اقدامات مجرمانه را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید