ایتالیایی‌ها به صداوسیمای ایران آمدند

یک هیات از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و استادان دانشگاه ایتالیا از بخش‌های مختلف معاونت برون مرزی شامل شبکه العالم، الکوثر، سحر و رادیو ایتالیایی بازدید کردند.

کد خبر : ۱۸۶۵
بازدید : ۱۱۱۵
یک هیات از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و استادان دانشگاه ایتالیا از بخش‌های مختلف معاونت برون مرزی شامل شبکه العالم، الکوثر، سحر و رادیو ایتالیایی بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، هیات ایتالیایی متشکل از مارچللو دانجلیس؛ سناتور و نماینده سابق ایتالیا، رئیس روزنامه ایل سه کولو و عضو انجمن های مختلف بشردوستانه، الساندرو سانسونی؛ خبرنگار، سرمقاله نویس ایل سه کولو و چند روزنامه های ایتالیا، عضو هیات مدیره انجمن خبرنگاران ایتالیا و خبرنگار آژانس خبری نوا، بنیامینو ملاسکی؛ ایران شناس، عضور هیات مدیره لیمس، استاد دانشگاه، محقق و نویسنده، جوانی سوربللو؛ مدیر روزنامه، سایت و اتحادیه ایل فاروسول موندو از بخش های مختلف معاونت برون مرزی شامل شبکه العالم، الکوثر، سحر و رادیو ایتالیایی بازدید کردند.

الکساندر سانسونی در این بازدید ضمن تشکر از میزبانی خوب معاونت برون مرزی، به نزدیک بودن فرهنگی ایران و ایتالیا اشاره کرد و گفت: به امید اینکه با پایان یافتن تحریم‌های ناعادلانه مردم ایران، دو ملت بتوانند هر چه بیشتر در زمینه تقویت روابط و همکاری‌های دوجانبه در کلیه زمینه ها گام‌های بلندی بردارند.

در این بازدید مهمانان همچنین در برنامه میزگرد رادیو ایتالیایی شرکت کردند.

در این میزگرد موضوعاتی چون علل تحریف حقایق درمطبوعات غربی، برنامه هسته ای ایران و تأثیر آن در روابط بین ایران و کشورهای دیگر بررسی شد.

نقش اینترنت و شبکه های اجتماعی به عنوان رسانه‌های جایگزین در بیداری ملت‌ها، مساله فلسطین و نقش مطبوعات در تحریف حقایق از دیگر موضوعات این میزگرد بود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید