زنگ خطر برای بی‌بی‌سی

زنگ خطر برای بی‌بی‌سی

قسمت تازه برنامه محبوب و پربیننده «تخت گاز» کمتر از سه میلیون تماشاگر داشت. این پائین‌ترین م

کد خبر : ۱۸۸۵۱
بازدید : ۲۷۰۷
زنگ خطر برای بی‌بی‌سی
قسمت تازه برنامه محبوب و پربیننده «تخت گاز» کمتر از سه میلیون تماشاگر داشت. این پائین‌ترین میزان تماشاگران این برنامه در یک دهه اخیر است.

به گزارش گاردین، فصل تازه برنامه «تخت گاز» با اجرای کریس اوانز با افت شدید تماشاگران روبه‌رو شد. آمار تعداد تماشاگران این قسمت از برنامه حداقل در یک دهه اخیر بی‌سابقه است.

برنامه «تخت گاز» که یکی از سود‌آورترین برنامه‌های تلویزیون بی‌بی‌سی است، و ارزش فروش جهانی آن به بیش از 50 میلیون پوند می‌رسد. قسمت دوم فصل جدید برنامه که یکشنبه شب پخش شد تنها 2.8 میلیون نفر تماشاگر داشت.

زنگ خطر برای بی‌بی‌سی
شگفت اینکه پیش از آغاز فصل جدید برنامه کریس اوانز که در این برنامه جایگزین جرمی کلارکسون شده است، اعلام کرد که کمتر از 5 میلیون تماشاگر برای فصل جدید برنامه ناامیدکننده خواهد بود.

فصل جدید برنامه «تخت گاز» در قسمت اول 4.3 میلیون نفر بیننده داشت. بسیاری از کارشناسان دلیل آمار بالای قسمت اول این برنامه را توجه بسیار رسانه‌ها به برنامه پس از اخراج کلارکسون و کنجکاوی مردم برای دیدن برنامه جدید می‌دانستند.

نخستین دوره برنامه «تخت گاز» با اجرای جرمی کلارکسون در کنار ریچارد هاموند به صورت میانگین 3.1 میلیون بیننده داشت. جیمز می پس از آن به این دو مجری پیوست. البته اگر آمار 5.1 میلیون بیننده قسمت فصل گذشته برنامه را در نظر بگیریم آمار برنامه کریس اوانز مایوس‌کننده‌تر به نظر می‌رسد.

زنگ خطر برای بی‌بی‌سی
«تخت‌ گاز» یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شبکه‌ بی‌بی‌سی‌ جهانی است که 72 ساعت پس از نمایش در انگلستان در بیش از 80 کشور دنیا پخش می‌شود و آمار پائین بیننده‌های برنامه زنگ‌ خطر را برای بی‌بی‌سی به صدا درآورده است.

منبع: خبرآنلاین
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید