سردردهای میگرنی را در ۵ دقیقه متوقف کنید

امروزه سردردهای میگرنی یکی از معضلات هر روزه بسیاری از ما شده است و تلاش برای ساکت کردن این درد طاقت فرسا تبدیل به ماراتنی می‌شود که ما را از پا درمی‌آورد. اگر شما و یا اطرافیانتان با این مشکل سردرد دست به گریبان هستید با بازده همراه شوید و این مطلب را حتما بخوانید.

کد خبر : ۱۹۱۷۵
بازدید : ۱۷۰۹

امروزه سردردهای میگرنی یکی از معضلات هر روزه بسیاری از ما شده است و تلاش برای ساکت کردن این درد طاقت فرسا تبدیل به ماراتنی می‌شود که ما را از پا درمی‌آورد. اگر شما و یا اطرافیانتان با این مشکل سردرد دست به گریبان هستید با بازده همراه شوید و این مطلب را حتما بخوانید.

بلور نمک هیمالیایی خیلی بهتر از نمک یددار سنتی است. نمک هیمالیایی سال‌ها است که وجود دارد؛ این نمک با دیگر نمک‌های دریا فرق دارد چون آلوده نیست و عاری از سموم است. در هیمالیا، به آن طلای "سفید اطلاق" می‌شود، و از ۱۱۸ ماده‌ی معدنی که دانشمندان شناسایی کرده‌اند، ۸۴ ماده را دارد.

این نمک به خاطر ساختار سلولی منحصر به‌فردش، می‌تواند انرژی را در حالت ارتعاشی ذخیره کند. مواد معدنی‌ای که در این نمک یافت می‌شود در بدن قابل جذب است، چون این مواد بسیار ریز هستند. این نوع نمک طی بیش از ۲۵۰ میلیون سال در زیر اقیانوس تشکیل شده‌است، جایی که فشار زمین‌ساخت بسیار شدید است؛ این محیط هیچ‌گونه آلاینده یا سم ندارد.

بر اساس گفته‌ی دکتر ادوارد گروپ، نمک هیمالیایی فواید زیادی برای سلامتی دارد که از این قبیل است:

سطح آب درون بدن را کنترل می‌کند و آن را قادر می‌سازد عملکرد خوبی داشته‌باشد
سطح پی‌اچ را در سلول‌ها ثبیت می‌کند.
به کاهش نشانه‌های پیری کمک می‌کند
کمک می‌کند مواد غذایی به آسانی در مجرای گوارشی جذب شود.
سطح قند خون را تنظیم می‌کند
به سلامت عروق کمک می‌کند
عملکرد تنفس سالم را تقویت می‌کند
وقوع مشکلات سینوس را کاهش می‌دهد، و سلامت کلی سینوس را بهبود می‌بخشد.
گرفتگی عضلات را کاهش می‌دهد
به‌طور طبیعی الگوهای خواب سالم را بهبود می‌بخشد
جریان خون را تقویت می‌کند
سلامت کلیه و کیسه‌صفرا را بهبود می‌بخشد.
برای سردرد و میگرن مفید است
برای بیماری‌های پوستی مفید است
برای روماتیسم مفید است
برای بیماری‌های روانی و اختلالات مربوط به استرس مفید است.

بر اساس اخبار غذایی روزانه، اگر تصمیم دارید از نمک برای تسکین درد ناشی از میگرن استفاده کنید، برخی چیزهای پایه وجود دارد که باید بدانید:

استفاده از این نمک به خاطر ترکیب مواد معدنی، عناصر و الکترولیت‌هایش، بهترین روش است.

نمک هیمالیایی حاوی ۸۴ نوع ماده‌ی معدنی از ۱۱۸ عنصر معدنی شناخته‌شده در علم است.

این نمک با تقویت دستگاه ایمنی‌مان شدت درد را کاهش می‌دهد. نمک هیمالیایی با ایجاد توازن در تولید هورمونی به نام سروتونین این کار را می‌کند، که به افزایش سطح انرژی نیز می‌انجامد.

این نمک حضور خاصیت قلیایی و الکترولیت‌ها را در بدن‌مان افزایش می‌دهد، و توازن اوضاع را حفظ می‌کند.

فرآیند استفاده از نمک برای سردرد خیلی ساده است: آب‌لیمو را در یک لیوان بریزید، یک قاشق چای‌خوری نمک هیمالیایی را به آن اضافه کنید و آن را بنوشید. این ترکیب اثر شگفت‌انگیزی دارد. می‌توانید ابتدا با امتحان میزان کم‌تر شروع کنید، آب نصف یک لیمو را بگیرید و نصف قاشق چای‌خوری نمک هیمالیایی به آن اضافه کنید. این برای بیش‌تر کسانی که از سردردهای میگرنی رنج می‌برند موثر است.

در پایان
مانند هر نمک دیگر، شما باید مراقب میزان سدیم باشید. شاید نمک هیمالیایی برای شما بهترین انتخاب باشد، اما حاوی سدیم نیز هست. مطمئن شوید بیش از حد نمک هیمالیایی مصرف نمی‌کنید، چون منبع اصلی سدیم است. سدیم سبب نگه‌داشتن ‌آب در بدن می‌شود، و مصرف بیش از حد آن می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مختلف شود که شایع‌ترین آنها بیماری قلبی و فشار خون بالا است.

انجمن قلب امریکا بیش‌تر از ۱۵۰۰ میلی‌گرم سدیم را در روز توصیه نمی‌کند. یک‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک هیمالیایی حاوی ۵۰۰ میلی‌گرم سدیم است. با این حال نمک هیمالیایی بهتر از نمک معمولی است، چون نمک معمولی فرآوری شده‌است و حاوی میزان سدیم بیش‌تری است.

منبع:positivemed
ترجمه: سایت بازده
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید