فیلم/ تیزر تبلیغاتی پورشه پانامرا ۲۰۱۷

کد خبر : ۱۹۲۳۱
بازدید : ۱۳۲۳
شرکت خودروسازی پورشه در حال ساخت مدل جدید «پورشه پانامرا» (Porsche Panamera) است. ساخت این خودرو در مراحل پایانی قرار دارد و این شرکت آلمانی تصمیم گرفته تیزری کوتاه از پانامرای جدید منتشر کند.

در این تیزر نگاهی به سیر تکاملی طراحی محصولات پورشه می‌شود که البته چیز زیادی درباره‌ی مدل جدید پانامرا نمی‌گویند. به نظر می‌رسد که نمای جلوی این خودرو همانند مدل قبلی باشد، اما ظاهر چراغ‌های جلوی آن تغییر کرده است.

البته طراحان این خودرو سعی کرده‌اند که جزییات بیشتری به طراحی مدل جدید پانامرا اضافه کنند تا این خودرو شباهت‌هایی به پروشه‌ی ۹۱۱ پیدا کند. پورشه‌ی ۹۱۱ جدید از چراغ‌های عقب باریک‌تر و کشیده‌تر بهره می‌برد که به یکدیگر متصل شده‌اند و تمام قسمت انتهای خودرو را در بر گرفته‌اند. به احتمال زیاد پانامرای جدید هم به این شکل ساخته می‌شود.

شرکت پورشه گفته که مدل جدید پانامرا به شکلی طراحی شده که مورد توجه خانواده‌ها قرار بگیرد. پانامرای جدید از یک موتور ۸ سیلندر ۴ لیتری به همراه دو توربو شارژ بهره می‌برد. قدرت این موتور به ۵۵۰ اسب بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متر می‌رسد. این خودرو در کشورهای اروپایی با یک موتور توربو دیزل هیبریدی هم عرضه خواهد شد.‌‌‌‌‌‌‌

منبع‌: Digital Trends
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید