واکنش تند مهناز افشار به یک خبر

واکنش تند مهناز افشار به یک خبر

مهناز افشار در آخرین مورد از دردسرهای ازدواجش با پسر معاون مطبوعاتی پیشین وزارت ارشاد به مطلبی که در یک روزنامه منتشر شده بود، واکنش نشان داد.

کد خبر : ۱۹۴۳۱
بازدید : ۳۵۲۰۷
مهناز افشار در آخرین مورد از دردسرهای ازدواجش با پسر معاون مطبوعاتی پیشین وزارت ارشاد به مطلبی که در یک روزنامه منتشر شده بود، واکنش نشان داد.

یاسین رامین همسر مهناز افشار و پسر محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی پیشین وزارت ارشاد است. روزنامه اعتماد شنبه مطلبی با عنوان «بدهی هشت میلیارد تومانی و تصاحب یک شرکت دارویی توسط یک آقازاده» منتشر کرد که در آن از فردی با نام «ی.ر» به عنوان متهم یک پرونده در سازمان هلال احمر نام برده بود.

واکنش تند مهناز افشار به یک خبر

پس از آن بود که مهناز افشار با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد. او در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «یک هفته فرصت می‌دهم ادعاها و قصه‌هایتان را ثابت کنید بعد از آن نوبت من است.»

این بود که روزنامه اعتماد در شماره یکشنبه 23 خرداد پاسخ مهناز افشار را منتشر کرد: «پيرو گزارش روز شنبه روزنامه اعتماد به نقل از پايگاه خبري جماران در صفحه سه با تيتر «بدهي هشت ميليارد توماني و تصاحب يك شركت دارويي توسط يك آقازاده» مهناز افشار توضيحاتي را در مورد اين پرونده به روزنامه اعتماد ارايه كرد كه متن اين توضيحات در راستاي وظيفه اطلاع‌رساني و بدون هيچ‌گونه دخل و تصرفي در ادامه مي‌آيد: هرچقدر سكوت مي‌كنم گستاخ‌تر مي‌شوند، هزار و يك ادعا و تهمت رنگارنگ دارند اما براي قصه‌هاي‌شان يك مدرك كوچك هم ندارند. اينها حتي تصوير فرد ديگري را به جاي همسرم منتشر مي‌كنند، نام درست او را نمي‌دانند و در متن خبرهاي دروغين‌شان از نام و تصوير اشتباه استفاده مي‌كنند و مردم را گمراه مي‌كنند. بعد ادعا دارند خبرهاي‌شان موثق است. از اين خيالپردازان مي‌خواهم ظرف يك هفته اگر مدركي دارند منتشر كنند تا من نيز آگاه و همراه آنها شوم وگرنه پس از يك هفته بدون هيچ شوخي و مدارايي اين‌بار سكوت نخواهم كرد و هر خبر كذب و دروغي را تا حكم نهايي دادگاه دنبال و اعاده حيثيت خواهم كرد.

پيرو خبر منتشر شده در روزنامه اعتماد من نيز منتظر حكم دادگاه هستم تا يك‌بار براي هميشه تكليف اين اخبار مشخص شود و همچنين شكايات جديدي را عليه خيالپردازان مطرح و تا انتها آن را پيگير خواهم بود. اينجانب مهناز افشار همه را به چالش باور نكردن اخبار فاقد سند و مدرك و شنيدن صداي وجدان‌شان دعوت مي‌كنم.»

واکنش تند مهناز افشار به یک خبر
اما ماجرا به همین جا ختم نشد و مهناز افشار با انتشار مطلب دیگری در توئیتر از تفاوت دیدگاهش با محمدعلی رامین نوشت: «برای این تصویر توسط آقای رامین معلوم‌الحال خطاب شدم و مجله رویش توقیف شد. همان فردی که من را به خاطرش محکوم می‌کنید.»

منبع: خبرآنلاین
۰
نظرات بینندگان
  • سحرنازنین ارسالی در

    حنات رنگی نداره .شما نمی تونی این سوء تفاهم هارو از بین ببری.یک عمر حرف و حدیث مردم را باید تحمل کنی،خانم افشار مردم آقای رامین را دوست ندارند و شما نمی تونید وجهه ایشون و خودتون را در افکار عمومی درست کنید، پس بهتره باهاش کنار بیایید..

    • ناشناس ارسالی در

      اشتباهی مثبت زدم

    • حسین ارسالی در

      دوست ندارند پس باید تهمت بزنند؟ راستی کدوم آدم معلوم الحالی عکس بی حجابشو میذاره و بعد بهش پز هم میده ؟ که چی ما خوبیم که بیحجابیم؟

  • بابک ارسالی در

    رامین بیچاره راست میگه ، آخه خانم افشار شما الان بجز شغل هنرپیشگی عروس یه خانواده مذهبی و معروف هستی و نباید هر عکس خصوصی یا خارج از عرف حداقل اون خانواده رو تو روزنامه ها چاپ کنی....خودت سری به مجلات زرد بزن ببین کدومیک از هنرپیشه های زن داخل کشور !!!! چنین تصاویری از خودش منتشر میکنه یا به قول مهران مدیری از خودش ودر وکنه .

  • ناشناس ارسالی در

    معلوم الحال
    فرهنگ لغت عمید

    (صفت) [عربی]
    [ma'lumolhāl] کسی که احوال و اعمالش شناخته شده است. Δ بیشتر دربارۀ کسی که به بدی شهرت یافته می‌گویند.

  • ناشناس ارسالی در

    برو بابا. دیگه خیلی تکراری شدی.

    برو به زندگیت برس

  • فضول عاقل ارسالی در

    فكرشو بكن من از همون اول هم با اين وصلت مخالف بودم بعد يكي اومد گفت آخه به تو چه؟ ديدم واقعا راست ميگه ديگه چيزي نگفتم.

  • سعید ارسالی در

    این پول چه وسوسه ای داره

  • ناشناس ارسالی در

    با پول داروهاي مردم فعلا لذت ببريد

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی به خاطر پول با این خانواده معلوم الحال وصلت میکردی باید فکر اینجاشو هم میکردی !!!

  • ناشناس ارسالی در

    خانم افشار بنده و سایر هم فکران آقای رامین علاقه ای به شما و عقایدتان و ... نداریم
    متاسفانه چندسالی هست که به خاطر اعمال شما، زایمان در خارج کشور و هزار مسئله دیگر به آقای رامین تهمت میزنند

  • کاوه ارسالی در

    ایشون game of thrones زیاد دیدن، جو سرسی لنیستر ورداشتن.

  • الی ارسالی در

    دیگه جایگاهی بین مردم نداره و خودش اینو انتخاب کرده پس دیگه انقد تقلا نداره!!،هم آش و میخواد هم جاشو

  • امنه ارسالی در

    اخه به شما چه ارتباطی دارد که این خانم یا هر کس دیگری چگونه لباس میپوشد و با چه کسانی عکس میگیرد?????? آیا شما جای خدا نشسته اید که اینگونه افراد را مواخذه میکنید? ازین همه کنکاش نسبت به زندگی دیگران دست بردارید و کمی به خود و زندگی خود بپردازید.

  • جواد84 ارسالی در

    پول رامین خوبه ولی عقایدش نه...واقعا جالبه خانم افشار...

  • ناشناس ارسالی در

    به خودتون شک دارین که هر ی .ر شوهر شما نیست که

  • حسن ارسالی در

    بالاخره چي شده........... مهناز با پدر خانمش مشكل داره يا طرفدارشه؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    به زندگیت برس و حرف و حدیث هارو زیر پات بزار، خودت خانوم افشار الکی داره حساس میشه

  • ناشناس ارسالی در

    هیچی د یگه، اینها هم متارکه کردن.....

  • ناشناس ارسالی در

    پدر شوهر بده ولی پول و رانت پدرشوهر خوبه
    منافق

  • ناشناس ارسالی در

    جالبه که این خانم همیشه هم طلبکاره ... همه شما و شوهر محترم !!!! و پدر شوهر گرامیتون !!! رو میشناسن ... بسه دیگه ...

  • دلدار ارسالی در

    اگر رانت های کلان و تصاحب اموال دولتی نبوده پس چطور راضی شدی عروس خانواده ای باشی که تو را معلوم الحال خطاب کردند؟ این روزها نه احتیاجی داری برای بازی در فیلمی تلاش کنی و نه فرصتش را دارید. زایمان در آمریکا و تولد فرزندی که از بدو بدنیا آمدن تابعیت آمریکایی داشته باشد هم به اینش می ارزد که عروس خانواده رامین باشید. حالا این جار وجنجال برای چیست سلیبریتی عزیز..؟ از این که پاپارتزی ها همه جا سایه ات را تعقیب میکنند بدت هم نمی آید..

  • ناشناس ارسالی در

    خوب از اقای رامین انتقاد کرده به شما چه ربطی داره. بزار خودش از خودش دفاع کنه شما چکاره هستی که تهدید می کنی. مگر کسی گفته مهناز افشار آقازاده است و دزدی کرده که ناراحت میشی

  • ناشناس ارسالی در

    این عکس یه هنرپیشه در ایرانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حجاب ؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    سرکار خانم افشار، آدم عاقل تو این مواقع دهنشو می بنده. لطفا همش نزن

  • ناشناس ارسالی در

    خوب اینکه یک زمانی پدر شوهرت شما را معلوم الحال خطاب کرده است چه ربطی به کاری که آقازاده محترم ایشان که الان همسر شما هستند دارد. یعنی چون ایشان سالها قبل شما را معلوم الحال خطاب کرده است نباید به جرم فرزندش رسیدگی کرد؟

  • كمال ارسالی در

    يك هفته فرصت!! .... كه ثابت كنند؟!!
    اگر شما يقين داري دروغ مي نويسند چرا فرصت ميدهي؟ هم اينك پاسخ ايشان را بده مگر اينكه شك داشته باشي كه آنها چه چيزي دارند و به چه چيزي استناد مي كنند كه شما از آن بي اطلاعي.....در اين مملكت روزانه هزار خبر مينويسند كه فردايش هزار دليل براي رد آن عنوان ميشود بدون اينكه مهلت بدهند يا مهلت بخواهند

  • Alisan ارسالی در

    عیب نداره معلوم الحال بگه عوضش پولی که داره این و جبران می کنه.

  • ناشناس ارسالی در

    من یه آدم معمولیم، میتونم پولدار شم اما نه یک شبه.والسلام.

  • ناشناس ارسالی در

    خانم افشار، شما می دانستید با چه خانواده ای وصلت می کنید، پس نباید از مطرح شدن حقایق درباره این خانواده ناراحت شوید. همسر سرکارعالی آقازاده آقای هستند و همه می دانستند که ایشان در کار واردات داروهای تک نسخه ای (قابل توجه: چرا به ایشان با این سن و سال چنین مسئولیت بزرگی سپرده شده است؟) در زمان تحریم و اوج فقر و فلاکت مردم بودند. پس اگر امروز حقایقی آشکار می شود که البته کم و بیش از قبل همه از آن مطلع بوده اند، شما نمی توانید بگویید که نیست و یا نبوده و این را دادگاه و محکمه معلوم می کند. کسانی که این حرف را زده اند حتما سند و مدرک هم دارند بترسید از روزی که سند و مدرک رو شود آن وقت ملت به شما و همسرتان یک هفته مهلت خواهند داد که بیگناهی خود را ثابت کنید. پس شما زیاد هیجانی نشوید هنوز اول راه است، و این قصه سر دراز دارد. به هر حال همه باید حساب پس بدهند، بعضی ها این دنیا و بعضی آن دنیا. خوشا به حال کسانی که حسابشان پاک است.

  • ناشناس ارسالی در

    همین که تو رو به عنوان عروس قبول کردن نشان از خیلی چیزها داره

  • مرجان صدری ارسالی در

    خانم افشار با پدر شوهرشون صد درصد مخالف، اما با پولی که با رانت همون پدر شوهر به دست اومده صد در صد موافقم... خانم افشار تکلیف خودتو روشن کن، می خوام بدونم اگر شوهرت اینقدر ميلياردر نبود، بازم زنش می شدی!!؟؟؟ مردم رو ابله فرض نکن لطفا... البته زندگی خصوصی تو اصلا به ما مربوط نیست، اما از اونجايي که پولای اختلاس شده، حق مریضی بیچاره و مردم ايرانه، پس این مسایل به همون مردم هم ربط پیدا می کنه

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید