جزئیاتی از 2 قتل دیروز شهرستان خوی

شهرستان خوی روز شنبه 29 خردادماه شاهد ۲ قتل تلخ بود که هر دو به ضرب گلوله رخ داد.

کد خبر : ۱۹۸۷۹
بازدید : ۲۷۷۵
شهرستان خوی روز شنبه 29 خردادماه شاهد ۲ قتل تلخ بود که هر دو به ضرب گلوله رخ داد.

به گزارش خبرآنلاین، در یکی از این قتل ها، پدری با شلیک گلوله بوسیله یک تفنگ شکاری در بلوار ولیعصر، دختر جوان خود را به قتل رساند.

مرد خشمگین بعد از اینکه به مقابل دانشکده پرستاری رسید با شلیک دختر جوانی را هدف دو گلوله قرار داد. مردم که از دیدن این صحنه شوکه شده بودند قصد داشتند تا به کمک دختر جوان بروند اما مرد خشمگین ادعا کرد که پدر دختر جوان است و کسی حق نزدیک شدن به آنها را ندارد.

در ادامه با اعلام موضوع به پلیس، ماموران در صحنه حاضر و مرد میانسال را بازداشت کردند. همچنین عوامل اورژانس پس از حضور در صحنه مرگ دختر جوان را تائید کردند.

با انتقال مرد میانسال به اداره پلیس او در بازجویی های اولیه با اعتراف به قتل دخترش با اسلحه شکاری مدعی شد: چند روزی بود که به رفتارهای دخترم سو ظن داشتم. فکر می کردم او با پسر غریبه ای ارتباط دارد، برای اینکه آبروی خانواده ام را حفظ کنم امروز دخترم را تعقیب کردم و او را با شلیک دو گلوله به قتل رساندم.

در دومین قتل نیز صبح شنبه، در یکی از روستاهای شهرستان خوی، مردی با شلیک گلوله، خواهرزاده خود را به قتل رساند تا بدین ترتیب شهرستان خوی در ۲۹ خردادماه شاهد ۲ قتل در یک روز باشد.

حسن زاده رئیس دادگستری شهرستان خوی گفت: دو قتل صورت گرفته در این شهرستان مربوط به اختلافات درون خانوادگی بود.

وی افزود: در یک مورد پدری اقدام به قتل دختر خود کرده و در مورد بعدی نیز مردی اقدام به قتل خواهرزاده اش کرده است.

رئیس دادگستری شهرستان خوی تصریح کرد: هر دو پرونده در حال انجام تحقیقات مقدماتی هستند و هنوز دلایل و انگیزه های قتل مشخص نشده است.

حسن زاده گفت: مسببان هر دوی این حوادث دستگیر شده اند و مردم شهرستان خوی اطمینان داشته باشند دستگاه قضائی با هرگونه ناامنی در سطح شهرستان قاطعانه برخورد می کند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید