زندگی برادر قاتل با جسد یک مرد در پستوی خانه مادری

مرد سارق برای افشا نشدن سرقت خود، نقشه قتل تنها شاهد دزدی را طراحی و اجرا کرد و برادر متهم وقتی فهمید او دستگیر شده، محل دفن جسد را تغییر داد.

کد خبر : ۱۹۹۱۴
بازدید : ۲۷۹۰
مرد سارق برای افشا نشدن سرقت خود، نقشه قتل تنها شاهد دزدی را طراحی و اجرا کرد و برادر متهم وقتی فهمید او دستگیر شده، محل دفن جسد را تغییر داد.

اوایل آذر سال گذشته زنی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان خدابنده با طرح شکایتی از ناپدید شدن همسر 35 ساله‌اش خبر داد. با تحقیق از وی و دیگر اعضای خانواده این مرد مشخص شد او هیچ‌گونه اختلاف شخصی و مالی با کسی نداشته و نمی‌دانند چه بلایی بر سرش آمده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، جست‌وجوی پلیس برای یافتن مرد ناپدید‌شده آغاز شد اما ماموران موفق به یافتن ردی از او نشدند و با هماهنگی قضایی پرونده در دستور کار پلیس جنایی آگاهی استان زنجان قرارگرفت.

ماموران دو ماه پیش و در تحقیقات به مردی جوان ظنین شدند که از دوستان مرد ناپدید شده بود که وی را به پلیس آگاهی فراخواندند. تنها مظنون پرونده مدعی بود مرد ناپدید شده به کشور عراق سفر کرده و دیگر از او خبری ندارد. اما تحقیقات پلیس نشان می‌داد مرد ناپدید شده از کشور خارج نشده است.

ماموران با ظنین شدن به متهم، رفت‌وآمدهایش رازیر نظر گرفتند تا این‌که معلوم شد او آخرین بار با مرد گمشده ملاقات داشته است. در این مرحله دو هفته پیش او با دستور قضایی بازداشت شد و در ادامه تحقیقات قفل سکوت خود را شکست و راز جنایت را فاش کرد.

متهم به قتل به افسر تحقیق گفت: حدود یک سال پیش به خانه برادر زن مقتول دستبرد زدم. او متوجه شد این دزدی کار من است. می‌ترسیدم دیر یا زود ماجرا فاش شود. بنابراین نقشه قتل او را طراحی کردم. همراه یکی از اقوامم سراغش رفتیم و سه نفری به سمت روستایی در اطراف شهرستان خدابنده حرکت کردیم. در نزدیک مخروبه اطراف روستا پیاده شدیم.

وی اضافه کرد: مقتول سرش درد می‌کرد. به او به جای قرص سردرد، قرص خواب‌آور دادم که بعد از خوردن آن، بی هوش شد. سپس با دستانم خفه اش کردم. جسد ش را در همان مخروبه دفن کردیم. راز این جنایت میان ما دو نفر ماند. بعد از هفت ماه ماجرا لو رفت و من دستگیر شدم. با اعتراف او شاهد جنایت که در دفن جسد با او همراه بود نیز دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در این باره گفت: کار آگاهان جنایی با هماهنگی قضایی به محل دفن جسد اعزام شدند اما جسدی پیدا نشد. دوباره به تحقیق از متهم پرداختند که معلوم شد وی ماجرای جنایت را به برادرش گفته و او پیش از حضور پلیس در آنجا جسد را از زیر خاک خارج و با انتقال به پستوی خانه مادرش در روستا، در آنجا دفن کرده است.ماموران با هماهنگی قضایی و حضور در آنجاجسد را کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند.

عامل جنایت و همدستش نیز پس از بازسازی صحنه جنایت روانه زندان شدند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید