پسر محمد علی کلی در جستجوی "خائن"

پسر محمد علی کلی در جستجوی "خائن"
کد خبر : ۲۰۳۰۲
بازدید : ۶۱۰۷
پسر محمد علی کلی در جستجوی

فرادید | پسر محمد علی کلی به دنبال یک "خائن" در میان خانواده و دوستان است که سعی دارد فیلم خصوصی مراسم تشییع پدرش را به رسانه‌ها بفروشد.

به گزارش فرادید به نقل از میرر، وی می‌گوید که پس از شنیدن این پیشنهاد «حالش بد شده است.» به همین دلیل او قول داده تا خائن را در خانواده‌اش پیدا کند.

محمد علی جونیور، تنها پسر زیستی قهرمان افسانه‌ای سنگین‌وزن جهان است. وی تایید کرده که خانواده‌اش تحقیقات خود را آغاز کرده تا مشخص شود خائن چه کسی است و اقدامات قانونی را علیه او انجام دهند.

پایگاه میرر هفته جاری از ماجرایی رونمایی کرد که بر اساس آن، یک ویدیو که به صورت مخفیانه از مراسم تشییع محمد علی کلی گرفته شده با قیمت 1 میلیون دلار به رسانه‌ها پیشنهاد شده است. گفته شده که این ویدیو حاوی تصاویری از پایین آورده شدن تابوت محمد علی کلی در گورستان کیو هیل در شهر لوییویل در ایالت کنتاکی آمریکا است.

محمد علی جونیور پیشتر قول داده بود که با رسانه‌ها صحبت نکند، اما از این اتفاق آنقدر عصبانی شده که در مصاحبه با میرر گفت: «چنین ویدیویی واقعا تهوع آور است.»

وی در ادامه گفت: «در این لحظات دردناک و پر از غم و اندوه، فکر اینکه یک عضو خانواده و یا یکی از دوستان نزدیک پدرم چنین کاری کرده باشد، واقعا قلب مرا به درد می‌آورد. من از طریق دوربین‌های مداربسته دنبال سرنخ خواهیم بود و آن فرد را شناسایی خواهیم کرد. تا آن لحظه از شناسایی آن شخص دست نخواهیم کشید، چرا که به خانواده ما و همچنین به ارزش‌های اسلام خیانت کرده است؛ ارزش‌هایی که برای پدرم مهم بودند... آرزو می‌کنم که آن شخص با پدر در رینگ مبارزه دهد. ما هر سرنخی پیدا کنیم با پلیس در میان خواهیم گذاشت. اصلا خبر نداشتیم که دارند از ما فیلم می‌گیرند و اصلا اجازه چنین کاری هم به کسی ندادیم. این کار نقض صریح حقوق ما است.»

پیکر محمد علی کلی 10 مرتبه توسط مردم تشییع شد اما سرانجام مراسم تدفین به صورت خصوصی در روز 10 ژوئن در لوییویل انجام شد. همچنین یک مراسم یادبود در این شهر برگزار شد که بیش از 18 هزار نفر در آن شرکت کردند.

پسر محمد علی کلی در جستجوی
محمد علی جونیور

محمد علی جونیور اما پیش از مرگ پدرش در روز 3 ژوئن فرصت خداحافظی با پدرش را برای همیشه از دست داد. قهرمان افسانه‌ای بوکس سنگین وزن جهان برای مدت‌ها از بیماری پارکینسون رنج می‌برد. لونی، همسر محمد علی کلی، به محمد علی جونیور پیام داد که خودش را به بیمارستان محل بستری پدرش در شیکاگو برساند، اما به دلیل فاصله 2253 کیلومتری موفق نشد به موقع برسد.

پیشتر محمد علی جونیور، 43 ساله، اعلام کرده بود که مادرخوانده‌اش عامل شکاف ایجاد شده در خانواده است زیرا وی به محمد علی کلی اجازه نمی‌دهد فرزندانش را ببیند.

او می‌گوید که آخرین بار پدرش را در مراسم جشن تولد 72 سالگی‌اش در ژانویه 2014 دیده بود. محمد علی جونیور حاصل ازدواج دوم پدرش با خلیله است و حالا خودش صاحب دو دختر به نام‌های امیره و شاکره است. خانواده کلی باید اختلافاتشان بر سر ثروت 60 میلیون دلاری محمد علی کلی را حل کنند.

در این مدت برخی ادعا کرده‌اند که فرزند محمد علی کلی هستند که نتایج آزمایش DNA آن را اثبات نکرد. گفتنی است محمد علی کلی چهار مرتبه ازدواج کرد که از آن‌ها صاحب شش فرزند زیستی شد. او هنگام ازدواج با لونی سرپرستی یک فرزند را به عهده گرفت. همچنین گفته می‌شود که محمد علی کلی صاحب دو فرزند دیگر هم هست. کیورستی منسا علی، 35 ساله، می‌گوید که مادرش باربرا از 20 سال پیش با محمد علی کلی رابطه داشته است.

منبع: Mirror
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید