خودکشی ناکام پس از کشتن همسر

مردی که پس از حمله مرگبار به همسرش قصد خودکشی داشت با دخالت پلیس ناکام ماند.

کد خبر : ۲۰۵۷
بازدید : ۱۶۱۷
مردی که پس از حمله مرگبار به همسرش قصد خودکشی داشت با دخالت پلیس ناکام ماند.

به گزارش جام جم، ساعت 10صبح سیزدهم مرداد امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان بندرترکمن تماس گرفت و از درگیری میان زوج همسایه اش خبر داد و برای پایان دادن به این درگیری درخواست کمک کرد. دقایقی بعد، ماموران انتظامی با حضور در خانه مورد نظر مشاهده کردند زن 38 ساله ای غرق در خون در پارکینگ افتاده و شوهرش در حالی که چاقویی در دست داشت تهدید می کرد اگر ماموران به او نزدیک شوند، خود را می کشد.

ماموران مرد 57 ساله را آرام کرده و با خلع سلاح وی، متهم دستگیر شد. او برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی و همسر زخمی اش به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد جان باخت.

مرد میانسال که با اتهام قتل رو به رو بود، در بازجویی ها گفت: مدتی بود میان من و همسرم اختلاف هایی به وجود آمده و باعث درگیری مان شده بود. روز حادثه دوباره درگیر شدیم. عصبانی شدم و با برداشتن کارد آشپزخانه سراغ همسرم رفتم تا او را بکشم که فرار کرد، اما راهش را سد کردم و با چاقو ضربه هایی به وی زدم. همسرم در حالی که زخمی شده بود خود را به پارکینگ رساند و همان جا افتاد.

همسایه ها که متوجه ماجرا شده بودند، خود را به پارکینگ رسانده و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

سرهنگ حسین گلوی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرترکمن در این باره به جام جم گفت: متهم پس از بازسازی صحنه جنایت روانه زندان شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید