دلهره در پرواز شبانه تفلیس ـ تهران

هواپیمای حامل کاروان تیم ماشین‌سازی در پرواز دو ساعته خود بدترین خاطرات هوایی خود را تجربه کرده و ترس و وحشت مسافران این هواپیما را تا لحظه پیاده شدن رها نکرد.

کد خبر : ۲۱۵۷۹
بازدید : ۱۸۸۱
هواپیمای حامل کاروان تیم ماشین‌سازی در پرواز دو ساعته خود بدترین خاطرات هوایی خود را تجربه کرده و ترس و وحشت مسافران این هواپیما را تا لحظه پیاده شدن رها نکرد.

خبرنگارایلنا که در این پرواز بوده در این باره نوشته است: «تیم ماشین‌سازی تبریز که صبح جمعه هفته گذشته راهی تفلیس گرجستان شده بود بعد از برپایی اردو و سه دیدار تدارکاتی، شامگاه دوشنبه کار خود را در گرجستان پایان داد و با پروازساعت 30: 21 به وقت محلی، گرجستان را به مقصد تهران ترک کرد.هواپیمای حامل کاروان ماشین‌سازی در پرواز دو ساعته خود بدترین خاطرات هوایی خود را تجربه کرده و ترس و وحشت مسافران این هواپیما را تا لحظه پیاده‌شدن رها نکرد.»

یکی از اعضای کاروان ماشین‌سازی درباره پرواز خود از تفلیس به تهران گفت: «در میانه‌های پرواز، هواپیما تکان‌های عجیبی می‌خورد که بچه‌ها ابتدا آن را شوخی گرفته و فکر می‌کردند که چاله‌های هوایی است اما در ادامه تکان‌های عجیب ترس و وحشت را در بین مسافران ایجاد کرد.

در لحظه فرود هواپیما ترس و وحشت به بیشترین حد خود رسید و همه مرگ را مقابل چشمانشان دیدند. بعد از اینکه در هواپیما اعلام شد مسافران خود را برای فرود در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) آماده کنند کم کم با صدا و تکان‌های عجیبی مواجه شدیم تا اینکه درست در زمانی که کاملاً مشخص بود هواپیما رو به پایین بوده و در حال فرود است با چرخش یک دور کامل هواپیما مواجه شدیم. حتی شدت ضربه آنقدرزیاد بود که احساس کردیم هواپیما در حال سقوط است و بال های هواپیما به زمین می‌خورد ولی بعد از اینکه یک دور کامل به دور خود چرخیدیم دوباره به حالت عادی برگشتیم و دقایقی بعد به زمین نشستیم.

ماشین سازان بعد از یک پرواز پر از ترس و وحشت شب را در هتلی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی اسکان یافته و با پرواز ساعت 30: 14 تهران را به مقصد تبریز ترک کردند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید