(تصاویر) عصبانیت طیب‌نیا در مجلس

(تصاویر) عصبانیت طیب‌نیا در مجلس
کد خبر : ۲۱۶۰
بازدید : ۸۶۴۷
فرادید | نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز از پاسخ های وزیر اقتصاد قانع نشده و علی طیب نیا برای سومین بار بدون جلب رضایت نمایندگان، جلسه علنی مجلس را ترک کرد.

به گزارش فرادید، مهرداد پذرپاش، نماينده مردم تهران در مجلس در جلسه علني امروز با طرح دو سئوال مبني بر اينكه «علت عدم اجراي مصوبه گشايش ال سي با پيش پرداخت 30 درصد دولت توسط بانك ها چيست» و همچنين «آخرين وضعيت ميزان درآمدهاي مالياتي در سال 93 چقدر است»؛ خواستار توضيحات وزير اقتصاد شد.

پس از آن كه توضيحات طيب نيا نتوانست بذرپاش را قانع كند، اين سئوال به راي گذاشته شد و در نهايت نمايندگان مجلس با 85 راي موافق و 105 راي مخالف، از مجموع 211 راي ماخوذه، اعلام كردند كه از پاسخ هاي وزير اقناع نشدند. در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی سئوال مهرداد بذرپاش نماینده تهران از طیب‌نیا وزیر اقتصاد در دستور کار مجلس قرار گرفت.

در این جلسه طرح سئوالاتی خارج از سئوالی که در صحن علنی مجلس به صورت مکتوب منتشر شده بود، موجب اعتراض طیب‌نیا شد و وی به جایگاه هیات‌رئیسه رفته و به ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را برعهده داشت، اعتراض کرد.

وی بدون اینکه پشت بلندگو قرار بگیرد در جمع نمایندگان با صدای بلند خطاب به بذرپاش گفت: من در خصوص مالیات‌ها قانون مصوب مجلس را اجرا می‌کنم که عده‌ای از اجرای این قانون ناراضی وعده‌ای راضی هستند.

روح‌الله حسینیان و احمد توکلی دو عضو فراکسیون اصولگرایان در جریان رای‌گیری، حمایت خود از وزیر اقتصاد و عملکرد وزارتخانه را اعلام کردند.

در پایان نیز کارت زرد سوم طیب‌نیا صادر شد. مهرداد بذرپاش نماینده تهران قبل از رای‌گیری اعلام کرده بود در صورتی که کارت زرد سوم صادر شود، استیضاح وزیر به جریان می‌افتد، اما ابوترابی اعلام کرد که طبق آیین‌نامه این‌گونه نیست.

طبق ماده ۲۱۱ آیین‌نامه مجلس، چنانچه در هر دوره مجلس سه بار با رای اکثریت نمایندگان، سئوالات نمایندگان از هر وزیر وارد تشخیص داده شود، طرح استیضاح وزیر در صورت رعایت مفاد اصل ۸۹ قانون اساسی و آیین‌نامه داخلی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

در همین حال دو عکسی که امروز از جلسه مجلس شورای اسلامی توسط احسان نادری پور عکاس ایرنا و محسن نوروزی فرد عکاس مهر عکاسی شده عصبانیت وزیر اقتصاد در جلسه امروز را نشان می دهد.

(تصاویر) عصبانیت وزیری که سه کارته شد

(تصاویر) عصبانیت وزیری که سه کارته شد

(تصاویر) عصبانیت وزیری که سه کارته شد

(تصاویر) عصبانیت وزیری که سه کارته شد

(تصاویر) عصبانیت وزیری که سه کارته شد

(تصاویر) عصبانیت وزیری که سه کارته شد

(تصاویر) عصبانیت وزیری که سه کارته شد

(تصاویر) عصبانیت وزیری که سه کارته شد
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    اقاي بذرپاش يس است ديگر!!

  • ناشناس ارسالی در

    مهرداد بذرپاش،بي كفايت ترين آدم احمدي نژاد

  • هم وطن ارسالی در

    خدا به داد ادمی برسد که گیر ادم نادان بیفتد.

  • ساسان ارسالی در

    آقای طیب نیا خیلی حرص و جوش نخور . از قدیم گفتند:
    بحث با نابخردان در شیوه استاد نیست.
    علم افلاطون حریف جهل مادرزاد نیست

  • شاپور ارسالی در

    وقتی یه آدم فهیم و تحصیلکرده وسط یه مشت آدم از خود راضی و خودخواه گیر می افته چی میکشه بیچاره سکته نکنه خوبه

  • عبدالله ارسالی در

    خداوندا دشمنانمان را زا احمق ها و نادانان قرار نده
    آقای بذرپاش یه الف بچه که در سن 27یا 28 سالگی با بی شرمی مدیریت یک خودرو سازی عظیم را به عهده گرفتی و آن را به قهقرا کشاندی از وجدان تاریخ شرم کن

  • navid ارسالی در

    دست شان درد نکنه این وزیر بی سواد که با تفکرات عجیب غریبش مملکت را به دارد به فنا می دهد . از مجلس محترم خواهشمند است هرچه زودتر دست این خائنین به مملکت را کوتاه کنند

  • ناشناس ارسالی در

    باید واقعا از دولت راجع به عملکردش پرسید و این حق مردمه که به نماینده هاشون داده شده، اشکال سر اینه که چطور دولت تو جواب یه همچین سوال ساده ای موند؟!!
    مجلس کارش نظارته، اگه درست نظارت نکنه مردم شاکی میشن و حقشونه که از دولت مطالبه کنن. خداروشکر یکی هست مستند روشن کنه مشکلات اقتصادی ما ناشی از بی کفایتی بعضیاس...

  • ناشناس ارسالی در

    آقای دکتر طیب نیا از بهترین وزراء است

  • ناشناس ارسالی در

    ادم خواب بیدار میشود ولی ادمی که خودش را به خواب زده با توپ هم بیدار نمیشود کشوری که مردان سیاست! تمام فکرشان حفظ منافع و قدرت در پوشش شعارهای پوپولیستی و مذهبی است منافع ملی و مردم به هیچ شمرده میشود راهی به جز سقوط و نیستی ندارد و هر روز بدتر از دیروز وقتی یک نماینده بیسواد در یک حساب فرعی بانکش چند میلیارد دارد باید به احوال این ملت خون گریست

  • ناشناس ارسالی در

    کجایند پدران بذرپاش هایی که جانشان را برای غلبه بر هوای نفس از دست دادن بیایند ببیند پسرانشان اعتقاداتشان را به یغما بردند

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید