احتمال آب گرفتگی و طغیان رودخانه‌های تهران

اداره کل بحران استانداری تهران اعلام کرد: با توجه به وقوع بارش رگباری و رعد و برق همراه با باد شدید محلی، احتمال وقوع خسارات ناشی از آب گرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها و مسیل های استان تهران برای امشب و طی روز دوشنبه (فردا) پیش بینی می شود.

کد خبر : ۲۱۷۱
بازدید : ۱۱۵۱
اداره کل بحران استانداری تهران اعلام کرد: با توجه به وقوع بارش رگباری و رعد و برق همراه با باد شدید محلی، احتمال وقوع خسارات ناشی از آب گرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها و مسیل های استان تهران برای امشب و طی روز دوشنبه پیش بینی می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری تهران، با توجه به اخطاریه صادره از هواشناسی استان تهران از بعدازظهر امروز و طی روز دوشنبه عبور سامانه کم ارتفاع از نوار شمالی کشور سبب تشدید ناپایداری به شکل بارش رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد محلی شدید همراه با گرد و خاک در دامنه های البرز مرکزی را خواهیم داشت.

براساس این گزارش شهرهای شمالی استان تهران به ویژه ارتفاعات شرقی( شهرستان های فیروزکوه، آبعلی و دماوند) احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها و مسیل ها وجود دارد.

در این گزارش توصیه شده است برای جلوگیری از خسارات احتمالی در این دو روز شهروندان تهرانی ضمن رعایت نکات ایمنی از اسکان در حریم رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید