مسافران مانده در فرودگاه آتاتورک به تبریز رسیدند

کد خبر : ۲۱۸۷۴
بازدید : ۱۹۳۶
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی خبر داد که ۱۴ مسافر ایرانی که بعد از حوادث شب گذشته در فرودگاه آتاتورک مانده بودند، به تبریز بازگردانده شدند.

به گزارش آنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مصطفی صفائی مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: ۱۴ مسافر ایرانی که در فرودگاه آتاتورک استانبول مانده بودند با پرواز هواپیمایی آتا به فرودگاه تبریز بازگشتند. این پرواز ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز در فرودگاه تبریز نشست.

وی توضیح داد: پرواز برنامه ای آتا به مقصد استانبول ساعت ۱۲ بامداد ‌قبل از شروع کودتا در ترکیه، تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد، بعد از دو ساعت و سی دقیقه پرواز با اجازه عوامل فرودگاه آتاتورک برای فرود و سوخت‌گیری با وجود اینکه ‌همزمان با ماجرای کودتا در ترکیه بود اجازه فرود یافت و موفق به ‌تخلیه مسافران خود شد.

صفایی ادامه داد:‌ این پرواز به عنوان اولین پرواز ایرانی از فرودگاه آتاتورک به تبریز، ساعت هفت صبح امروز اجازه پرواز گرفت و از آنجا که بدون هیچ مسافری به تبریز بازمی‌گشت ۱۴ مسافر‌ مسیر استانبول به تهران را که در فرودگاه مانده بودند، با هماهنگی‌های لازم به تبریز بازگرداند.

مدیر کل فرودگاه های آذربایجان‌ با اعلام لغو یک پرواز بعد از اتفاقات اخیر در ترکیه، گفت: اکنون پرواز ترکیش که باید ساعت ۳ صبح در فرودگاه آتاتورک می‌نشست ‌لغو و منتظر اعلام دولت ترکیه برای پرواز است. اولین پرواز برنامه‌ای ما 23 و 53 دقیقه امشب مربوط به شرکت هواپیمایی آتا است که تا اعلام لغو تعلیق پروازها انجام نخواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید