چرا ژنرال از انزلی رفت؟

امیر قلعه‌نویی که فصل جدید لیگ برتر را با مربیگری ملوان بندر انزلی آغاز کرده بود، پس از آنکه باشگاه نتوانست خواسته‌های مالی‌ او را برآورده کند، کناره‌گیری کرد.

کد خبر : ۲۲۲۲
بازدید : ۳۶۱۲
فرادید | امیر قلعه‌نویی که فصل جدید لیگ برتر را با مربیگری ملوان بندر انزلی آغاز کرده بود، پس از آنکه باشگاه نتوانست خواسته‌های مالی‌ او را برآورده کند، کناره‌گیری کرد.

به گفته احمد دنیامالی، رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان به این دلیل که باشگاه نمی‌توانست در زمان کوتاهی خواسته‎های مالی آقای قلعه‌نویی را برآورده کند، طرفین تصمیم گرفتند که "بهترین راه" جدا شدن او از تیم باشد.

دنیامالی به خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا گفت: "از روز اول امیر قلعه‌نویی شرایطی را اعلام کرده بود و به دنبال فراهم کردن این شرایط بودیم. بعد از صحبت با اسپانسر به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توانیم در زمان کوتاهی درخواست‌های قلعه‌نویی را برآورده کنیم."

او گفت: "قلعه‌نویی در این زمانی که ملوان را هدایت می‌کرد زحمات زیادی برای تیم‌ ما کشید در صورتی که هیچ هزینه‌ای از باشگاه درخواست نکرد. تنها بحث قلعه‌نویی تامین مطالبات بازیکنان بود. از روز اول هم همه اسپانسرها اعلام کردند که نمی‌توانند چنین مبلغی را در زمان کوتاهی پرداخت کنند. در جمع‌بندی‌مان به این رسیدیم که به فکر سرمربی دیگری باشیم اما قطعا از راهنمایی‌های قلعه‌نویی برای ارتقاء کیفی ملوان استفاده می‌کنیم و آنها را جدی خواهیم گرفت."

هنوز جایگزینی برای آقای قلعه‌نویی انتخاب نشده، اما مسئولان باشگاه گفته‌اند که اکبر محمدی، دستیار آقای قلعه‌نویی در این تیم در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر ایران در کنار تیم خواهد بود.
ملوان در حال حاضر با پیروزی مقابل ذوب آهن و شکست مقابل استقلال تهران در رده هفتم قرار دارد.

امیر قلعه نویی، ۵۲ ساله، در پنج سال گذشته مربی چهار تیم در لیگ برتر بوده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید