شرکت سازنده پوکمون‌ گو در هر دقیقه چقدر پول در می‌آورد؟

کد خبر : ۲۲۳۴۸
بازدید : ۱۱۵۱

اگر اهل بازی‌های موبایل باشید تا به حال حتما نام پوکمون‌گو را شنیده‌اید. بازی‌ای که زمان زیادی از عرضه آن نمی‌گذرد اما نامش همه اخبار جهان را درنوردیده و به خبر داغ این روزها بدل شده است. ماجرا از یک بازی موبایل هم فراتر رفته و در واقع با یک پدیده فرهنگی طرفیم. اما شاید برای‌تان جالب باشد بدانید شرکت سازنده این بازی هر دقیقه چقدر از پوکمون‌گو پول درمی‌آورد.

از طریق این لینک می‌توانید به اطلاعات جالبی درباره بازی پوکمون‌گو دست پیدا کنید. با بررسی این لینک می‌توانید ببینید در هر ثانیه پوکمون‌گو چندبار روی دستگاه‌های اندرویدی، iOS و در مجموع دانلود می‌شود.

در عین حال می‌توانید این آمار را به تفکیک کشورها هم ببینید. این سایت بهتان نشان می‌دهد که در هر دقیقه چقدر پول از طریق پوکمون‌گو در می‌آید. طبق آمار این سایت در هر دقیقه چیزی حدود ۱۱ هزار دلار از طریق پوکمون‌گو به حساب شرکت سازنده پول واریز می‌شود و کافی است چهار دقیقه صبر کنید تا واریز شدن ۴۰ هزار دلار پول را به حساب سازنده این بازی را به چشم ببینید. براساس این آمار متوسط زمانی که کاربران iOS برای بازی پوکمون‌گو صرف می‌کنند چیزی در حدود ۳۰ دقیقه است و این یعنی زمانی بیش از آنچه این کاربران در فیس‌بوک و اسنپ‌چت صرف می‌کنند. این بازی رکورد بیشترین کاربر اکتیو روزانه را هم شکسته و به عدد ۲۴ میلیون رسیده است. قضیه جالب‌تر هم می‌شود اگر بدانیم پوکمون‌گو هنوز در همه نقاط جهان عرضه نشده و احتمالا آمار از این هم خیره کننده‌تر خواهد شد.

‌منبع: AndroidAuthority

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید