زلزله در قم؛ دایی می‌رود تا قلعه‌نویی بیاید!

ممکن است اتفاقات مهمی در لیگ برتر فوتبال ایران در راه باشد.

کد خبر : ۲۲۳۹
بازدید : ۳۶۸۱
ممکن است اتفاقات مهمی در لیگ برتر فوتبال ایران در راه باشد.

به گزارش جام جم، امیر قلعه نویی پس از اختلاف با هیات مدیره ملوان بر مسائل مالی از این تیم جدا شد هر چند که این جدایی در فضایی دوستانه و به دور از تنش صورت گرفت. قلعه نویی پیش از اینکه به ملوان برود از سوی صبا که دوستان صمیمی اش در آنجا حضور داشتند پیشنهاد داشت اما به خیال ساختن یک ملوان رویایی راهی انزلی شد، تصمیمی که فرجامی برای او نداشت. حالا که دوستان صمیمی قلعه نویی با کمک هواپیمایی زاگرس تسلط بیشتری بر روی صبا پیدا کرده اند ممکن است اتفاقات مهمی در فوتبال استان قم روی دهد.

بر اساس گزارش برخی از سایت ها ممکن است علی دایی با این باشگاه در روزهای آینده قطع همکاری کند که در این صورت بلافاصله امیر قلعه نویی جانشین او خواهد شد. یکی از این خبرگزاری ها که احتمال حضور قلعه نویی در صبا را می دهد خبرآنلاین است.

البته مشخص نیست این خبر بر اساس کدام علت منتشر شده است. علی دایی در دو هفته نخست لیگ برتر دو مساوی گرفت که یکی از آنها مقابل نفت مدعی بود. از سویی دایی با صبا قرارداد دارد و به این سادگی قطع همکاری ممکن نیست. البته از آنجایی که در فوتبال ایران اتفاقات عجیب و غریبی می افتد هیچ بعید نیست این پیش بینی به واقعیت تبدیل شود و تا چند هفته دیگر قلعه نویی را به جای علی دایی بر روی نیمکت صبا ببینیم!
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید