حمایت ستاره هالیوود از ترامپ!

حمایت ستاره هالیوود از ترامپ!
کد خبر : ۲۳۱۰۸
بازدید : ۱۶۶۹
حمایت ستاره هالیوود از ترامپ!

فرادید | تنور انتخاباتی آمریکا روز به روز داغ‌تر می‌شود و جنجال هر یک از کاندیداها نیز بیشتر؛ در این بین، کلینت ایستوود، ستاره هالیوود، به نحوی از دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه، حمایت کرده است.

به گزارش فرادید به نقل از اکسپرس، هنرپیشه و کارگردان آمریکایی برای آن دسته از مردم آمریکا که دونالد ترامپ را متهم به نژادپرستی می‌کنند حرفی دارد: کنار بیایید.

کلینت ایستوود 86 ساله در مصاحبه با مجله اسکوآیر نسبت به سنجیده روی سیاسی واکنش نشان داد و رویکرد آزادانه و اصلاح شده‌ی نامزد حزب جمهوری را ستایش کرد. وی در ادامه گفت: «ترامپ فکرهایی در سر دارد، زیرا همه واقعا از سنجیده‌روی‌های سیاسی خسته شده‌اند... باید اجازه دهیم او هر آنچه در سرش می‌گذرد را به زبان بیاورد.»

وی مصاحبه‌ای که روز چهارشنبه انجام شد عنوان کرد: «نسل امروز به چاپلوسی علاقه دارد. واقعا نسل ترسویی هستیم... افرادی را می‌بینیم که دیگران را متهم به نژادپرستی می‌کنند و از اینجور حرف‌ها. اما وقتی من بزرگ می‌شدم، این چیزها نژاد پرستی نامیده نمی‌شد.»

کلینت ایستوود در سال 1930 و در زمان اوج قوانین جیم کرو در ایالت کالیفرنیا به دنیا آمد؛ قوانین جیم کرو خواستار جدایی نژادی بود که بیشتر در جنوب آمریکا اعمال شده بود اما در زمان تولد کلینت، این قوانین در ایالت کالیفرنیا هنوز وجود داشت.

حمایت ستاره هالیوود از ترامپ!

حمایت ستاره هالیوود از ترامپ!

کلینت ایستوود در مصاحبه فوق از هیچ یک از کاندیداها، خانم کلینتون یا آقای ترامپ، حمایت نکرد اما اظهار داشت که هر دو کاندیدا «حرف‌های احمقانه» داشته‌اند.

هنرپیشه و کارگردان آمریکایی همچنین گفت: «می‌دانید، او نژادپرست است زیرا در مورد قاضیِ پرونده‌اش صحبت کرده است.» اشاره وی به ماجرای قاضی گونزالو کوریل برمی‌گردد که طی دستوری مجوز انتشار مستندات مربوط به دانشگاه ترامپ را صادر و دانشگاه ترامپ را متهم کرد که برنامه‌های تدریس آن مبنای علمی ندارد.

گفتنی است ایستوود شهرت جهانی‌اش را با بازی در فیلم‌های سه‌گانه دلار به نام‌های «یک مشت دلار، به خاطر چند دلار بیشتر و خوب بد زشت» و همچنین فرار از آلکاتراز کسب کرده است. سه فیلم نابخشوده، دختر میلیون دلاری و رودخانه میستیک از جمله آثار وی در عرصه کارگردانی است. کلینت ایستوود ۴ جایزه اسکار، ۳ جایزه گلدن گلوب و یک جایزه جشنواره فیلم کن را در کارنامه خود دارد.

منبع: Independent
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید