شهاب حسینی: جایزه کن خوش‌یمن نبود

شهاب حسینی می‌گوید که دریافت جایزه جهانی جشنواره فیلم کن برایش خوش‌یمن نبوده است.

کد خبر : ۲۳۲۳۳
بازدید : ۴۰۴۱
شهاب حسینی می‌گوید که دریافت جایزه جهانی جشنواره فیلم کن برایش خوش‌یمن نبوده است.

به گزارش ایلنا، شامگاه شنبه ۱۶ مرداد مراسم افتتاح باشگاه هواردان هنر ایران برگزار شد و در این مراسم از شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، کیانوش عیاری و رضا میرکریمی تقدیر شد.

شهاب حسینی طی سخنانی با اشاره به اتفاقاتی که برای وی بعد از کسب جایزه جشنواره فیلم کن رخ داده است، گفت: من تصور می‌کردم هر جایزه جهانی برای کسی که آن جایزه را می‌گیرد یک خوش‌شانسی‌های می‌آورد و باعث شروع یک دوره طلایی در فعالیت هنری برنده جایزه می‌شود اما اشتباه فکر می‌کردم.

وی ادامه داد: از زمانی که به ایران بازگشتم کسب این جایزه برای من خوش‌یمن نبوده است و با چالش‌ها و حواشی فرساینده‌ای مواجه بودم.

بازیگر فیلم فروشنده افزود: از همان زمانی که وارد فرودگاه شدم؛ متوجه شدم هیچ تمهیدی برای ساماندهی جمعیت و مردم عزیزی که راه زیادی را قبول زحمت کرده و به استقبال ما آمده بودند، اندیشیده نشده است و ما شرمنده آنها شدیم و نتوانستیم به احساسات آنها پاسخی شایسته بدهیم و از همین جا به آنها می‌گویم که قدم‌های شما روی چشم ما بوده است و ببخشید که نتوانستیم تشکر کنیم.

وی ادامه داد: این روزها رگبارهای غم‌انگیزی را سپری کردم ولی امشب نسیمی از مهر و محبت به من وزید و جان گرفتم و تا جان در بدن دارم برای سربلندی ایران و انسان ایرانی تلاش می‌کنم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید