روایتی وصف‌ناپذیر از عشق

روایتی وصف‌ناپذیر از عشق
کد خبر : ۲۳۳۷۳
بازدید : ۱۸۱۸
روایتی وصف‌ناپذیر از عشق

فرادید | گفته می‌شود که هیچ نیرویی از عشق قوی‌تر نیست. اگر اینطور باشد، پس زوج داکوتایی اثبات کرده‌اند که حتی مرگ هم به اندازه کافی قوی نیست تا یک زوج عاشق را از هم جدا کند.

به گزارش فرادید به نقل از سی ان ان، مراسمی در داکوتای جنوبی در روز دوشنبه برگزار شد؛ مراسم ترحیم زوجی که بیش از شش دهه با هم زندگی کرده بودند اما در یک روز، در یک اتاق و با فاصله چند دقیقه از دنیا رفتند.

هنری و ژانت دو لانژ هر دو در روز 31 ژوئیه، تنها با فاصله 20 دقیقه از هم در اتاقشان در یک آسایشگاه سالمندان از دنیا رفتند. از ازدواج آقا و خانم دو لانژ 63 سال گذشته بود.

کار زیبای خدا
لی دو لانژ، یکی از پسران این زوج، در گفتگو با سی ان ان گفت که از دست دادن پدر و مادر در چنین فاصله کوتاهی فقط موهبت خدا را نشان می‌دهد. لی در ادامه گفت: «ما این اتفاق را کار زیبای خدا تلقی می‌کنیم که نشان از عشق و رحمت او دارد. نمی‌توان از خدا چنین اتفاقی را طلب کرد زیرا خیلی خصمانه به نظر خواهد رسید اما هیچ چیزی از آن زیباتر نیست.»

ژانت دو لانژ، 87 ساله و مبتلا به بیماری آلزایمر، در سال 5:10 عصر از دنیا رفت. اعضای خانواده او در حال خواندن انجیل بالای سر او بودند. لی دو لانژ می‌گوید: «داشتیم مزامیز 103 را می‌خواندیم. هنوز تمام نشده بود. ژانت خیلی خیلی آرام و مظلوم از دنیا رفت. به شکلی باور نکردنی.»

دیدار در بهشت
لی می‌گوید که برادرش آن اتفاق را به پدر 86 ساله‌اش که از سرطان پروستات نیز رنج می‌برد، گفت. لی از قول برادرش می‌گوید که «مادر به بهشت رفته و او [پدرش] دیگری نیازی نیست با سرطان مبارزه کند و هر وقت که بخواهد می‌تواند او هم پیش ژانت برود.»

تنها 20 دقیقه بعد در ساعت 5:30 عصر، هنری دو لانژ نیز از دنیا رفت. فرزندانش می‌گویند که هنری پیش از مرگ چشم‌هایش را باز کرده و همسرش را به خوبی برای آخرین بار دیده است.

منبع: CNN
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید