مورینیو از بحران پزشکی چلسی سخن گفت

سرمربی چلسی با وجود انتقادهای زیادی که به رفتار او با پزشک تیمش شده است، تاکید کرد که کارنرو، پزشک خبرساز آبی‌های لندن در دیدار برابر سیتی روی نیمکت چلسی نخواهد نشست.

کد خبر : ۲۳۸۵
بازدید : ۱۸۸۹
سرمربی چلسی با وجود انتقادهای زیادی که به رفتار او با پزشک تیمش شده است، تاکید کرد که کارنرو، پزشک خبرساز آبی‌های لندن در دیدار برابر سیتی روی نیمکت چلسی نخواهد نشست.

به گزارش سایت گل، چلسی در حساس‌ترین بازی هفته دوم لیگ جزیره باید در خانه منچسترسیتی به میدان برود. مورینیو در نشست خبری پیش از این بازی درباره جنجال اخیرش گفت: می‌دانم که همه شما می‌خواهید درباره اوا کانیرو سوال کنید و من هم اصلا نمی‌خواهم از پاسخ به این پرسش‌ها شانه خالی کنم. باید به صراحت بگویم که مشکلی با کادر پزشکی چلسی ندارم و همه آنها به غیر از کارنیرو می‌توانند به کار خود ادامه دهند. من بارها به ستایش از کادر پزشکی چلسی پرداخته‌ام اما اکنون بعضی انتقادها وارد است و باید برطرف شود. کارنیرو به همراه ‌جان ورون در دیدار آینده برابر منچسترسیتی ما را همراهی نخواهند کرد. البته این بدین معنا نیست که آنها در آینده نیز ما را همراهی نمی‌کنند.

او ادامه داد: چیزی را که لازم باشد گفتم و دیگر تنها به سوالات فوتبالی پاسخ می‌گویم. اگر کسی از فوتبال سوال کند، من هستم در غیر این صورت نیستم. فوتبال سراسر از عواطف و احساست است و نباید احساسی رفتار کرد. بعد از نشستی که با کادر پزشکی داشتم، همه چیز تغییر کرد.

آقای خاص درباره دیدار حساس برابر منچسترسیتی گفت: در این دیدار حساس اسکار و کورتوآ را در اختیار نداریم اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. تنها یک هفته از آغاز لیگ گذشته است. اطمینان دارم که چلسی در فصل جاری و فصل‌های آینده با ثبات به کار خود ادامه می‌دهد. به هر حال بازی سختی برابر سیتی داریم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید