آتش‌سوزی هتلی در نجف ۲۷ نفر مصدوم داشت

کد خبر : ۲۳۹۰۰
بازدید : ۹۳۴
معاون مرکز پزشکی حج هلال احمر گفت: در آتش‌سوزی هتلی در نجف ۲۷ نفر دچار مصدومیت شدند که ۱۴ نفر سرپایی مداوا و ۱۳ زائر به درمانگاه ولایت متعلق به هلال احمر جمهوری اسلامی منتقل شدند که از این تعداد سه نفر به بیمارستانی در نجف انتقال یافتند.

به گزارش ایسنا، پیرحسین کولیوند، معاون مرکز پزشکی حج هلال احمر با بیان این که بعد از حادثه همکاران هلال احمر بلافاصله به محل اعزام شدند، گفت: همکاران ما ۱۴ نفر را در محل درمان کردند و ۱۳ نفر نیز به درمانگاه ولایت متعلق به هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منتقل شدند.

او گفت: هم اکنون چهار نفر در این درمانگاه در حال مداوا هستند و سه نفر نیز به بیمارستان‌های نجف منتقل شدند که البته جای هیچ نگرانی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نظافتی، مدیرکل عتبات سازمان حج نیز گفت: به علت نقص در سیستم اسپیلت یک اتاق در هتل "المحسن" نجف، آتش‌سوزی صورت گرفت که گسترده هم نبود.

او افزود: در این هتل زائران دو کاروان ایرانی از استان‌های قم و هرمزگان حضور داشتند. ۱۳ نفر از استان‌های هرمزگان و قم در این حادثه دچار دودگرفتگی شدند که به طور سراپایی درمان شدند و جای هیچ نگرانی نیست.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید