مرگ مشکوک برادرزاده کمدین معروف در خانه مجردی‌اش

کد خبر : ۲۴۱۸۰
بازدید : ۲۱۰۴

پس از مرگ مرموز برادرزاده بازیگر سرشناس کمدی ایران در خانه مجردی‌اش، پلیس و بازپرس جنایی تحقیقات خود را دراین‌باره آغاز کرد. شامگاه پنجشنبه مأموران کلانتری ولنجک تهران درجریان مرگ پسرجوانی درخانه‌اش درشمال تهران قرار گرفتند.

با حضور مأموران در آدرس اعلام شده در خیابان ولنجک آنها با جسد پسر ٣٠ساله‌ای درحالی ‌که لباس خانه به تن داشت، روبه‌رو شدند. در بررسی‌های نخست مشخص شد متوفی برادرزاده یکی از بازیگران مشهور نقش‌های کمدی است که به تنهایی ازچند ماه قبل در این خانه مجردی زندگی می‌کند.

با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل تهران، او دستور حضور تیم تشخیص هویت را در محل برای بررسی علت مرگ صادر کرد. با حضور تیم جنایی، پزشک جنایی با معاینه جسد اعلام کرد بیش از نصف روز از مرگ پسرجوان می‌گذرد و مشخص کردن علت دقیق مرگ نیاز به
بررسی بیشتر دارد.

همچنین خانواده این پسر ٣٠ساله درتحقیقات نخست به مأموران پلیس گفتند: «پس از این‌که پسرمان جوابگوی تلفن همراه و خانه‌اش نبود، به موضوع مشکوک شدیم و به خانه‌اش آمدیم، اما پس از حضور در آپارتمان او، با جسدش روبه‌رو شدیم و موضوع را به پلیس اطلاع دادیم. هنوز نمی‌دانیم که پسرمان چه اتفاقی برایش افتاده است.»

با بررسی محل کشف جسد، سجاد منافی‌آذر بازپرس ویژه قتل تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص‌شدن مرگ پسر ٣٠ساله را صادر کرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید