عرضه‌ی گوشی‌های جدید سونی در روزهای اول مهر

در این توییت گفته شده سونی در این روز قاب‌های گوشی موسوم به Style Covers را معرفی خواهد کرد و ضمنا اضافه کرده: «این‌ها تنها چیزهایی نیستند که خواهیم دید».

کد خبر : ۲۴۷۲۸
بازدید : ۱۰۹۶
یک توییت تازه از حساب‌کاربری Ricciolo1 خبر از این داده که گوشی‌های سونی اکسپریا XR و اکسپریا X Compact سوم مهرماه امسال معرفی خواهند شد.

در این توییت گفته شده سونی در این روز قاب‌های گوشی موسوم به Style Covers را معرفی خواهد کرد و ضمنا اضافه کرده: «این‌ها تنها چیزهایی نیستند که خواهیم دید».

این جمله‌ی آخر می‌تواند اشاره به دو گوشی در دست معرفی سونی داشته باشد که احتمالا سوم مهرماه معرفی خواهند شد؛ البته با توجه به شایعات قبلی انتظار داشتیم این گوشی‌ها یازدهم شهریور در جریان مراسم سونی در نمایشگاه IFA معرفی شوند.

سونی هم دیروز در وب‌سایت خود وجود گوشی‌های تایید کرد که اکسپریا XR -البته با نام اکسپریا XZ- و اکسپریا X Compact را تایید کرده بود. مدل دوم آن‌طور که از نامش برمی‌آید و همچنین سابقه‌ای که سونی در عرضه‌ی مدل کوچک‌تر گوشی‌های پرچم‌دار دارد، درواقع نسخه‌ای از اکسپریا XZ یا همان XR است که در اندازه‌ای کوچک‌تر عرضه می‌شود؛ صفحه‌نمایش این گوشی احتمالا ۴.۶ اینچی خواهد بود که البته درباره‌ی دقت‌تصویر آن هنوز چیزی نمی‌دانیم.

تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰، دوربین پشت ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی از جمله ویژگی‌های مشترک گوشی‌های جدید سونی هستند.

این گوشی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ کار می‌کند که یک پردازنده‌ی مرکزی چهارهسته‌ای و یک پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 را در خود جای داده است. همچنین در مورد دوربین اکسپریا X Compact گفته شده دارای دوربین پشت ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی است. باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپری و درگاه USB نوع C هم از دیگر مشخصات لورفته‌ی این گوشی است.

انتظار می‌رود سونی اکسپریا XZ با صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی و شیشه‌ی خمیده‌ی ۲.۵ بُعدی بیاید. به‌جز این، از درگاه USB نوع C هم به‌عنوان یکی از مشخصات این گوشی نام برده شده است. دوربین و تراشه هم دقیقا با مشخصاتی که در بالا برای اکسپریا X Compact گفتیم، ظاهر خواهند شد.

سونی در وب‌سایتش نوشته است گوشی‌هایی که ارایه خواهد داد، «عکس‌هایی بدون تاری» ثبت خواهند کرد. این ویژگی اولین بار است که توسط سونی مطرح می‌شود و اشاره به لرزش‌گیر اپتیکی عکس یا OIS دارد که به دوربین پشت هردو گوشی اضافه شده است.

به‌هرحال در این مورد هم احتمالا تا هفته‌ی آینده و مراسم سونی در IFA اطلاعات بیش‌تری خواهیم داشت.

منبع: Phone Arena
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید