آموزش پیاده‌نظام حامل کوله‌پشتی هسته‌ای در کره شمالی

یک منبع آگاه از کره شمالی در این باره به رادیو آزاد آسیا گفت: ارتش کره شمالی از همه سربازان خواسته است تا در شرابیط وقوع یک جنگ احتمالی در منطقه نقش یک زرادخانه هسته‌ای را بازی کنند

کد خبر : ۲۵۰۹۲
بازدید : ۱۰۵۹
گزارش‌ها حاکی از آن است که کره شمالی یک واحد پیاده‌نظام ویژه را تاسیس کرده است که اعضای آن آموزش دیده‌اند تا کوله‌پشتی‌های حامل بمب‌های هسته‌ای را در شرایط جنگ و پیش‌ از پرتاب موشک‌های کره شمالی به داخل خاک کره جنوبی برده و کار بگذارند.

به گزارش ایسنا، یک منبع آگاه از کره شمالی در این باره به رادیو آزاد آسیا گفت: ارتش کره شمالی از همه سربازان خواسته است تا در شرابیط وقوع یک جنگ احتمالی در منطقه نقش یک زرادخانه هسته‌ای را بازی کنند.

هنوز مشخص نیست که این واحدها جوخه‌های انتحاری هستند همانند واحدهای انتحاری کامیکازه ژاپن که در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم به ناوهای آمریکایی در آب های ژاپن حمله می‌کردند.

به نظر می‌رسد این اقدامات کره شمالی در واکنش به رزمایش اخیر مشترک آمریکا و کره جنوبی در آب‌های شبه جزیره کره بوده است. هم اکنون بیش از 50 هزار نیروی کره‌ای و 25 هزار پرسنل آمریکایی در حال انجام رزمایش مشترک کنونی هستند.

به گفته این منبع به سربازان کره شمالی گفته می‌شود که ناوهای هواپیمابر حتی در صورت منفجر شدن کوله پشتی‌های هسته‌ای در فاصله زیاد نیز واژگون خواهند شد.

هم‌چنین پیش‌تر نیز در سال 2013 پیاده نظام‌هایی که کوله پشتی حمل می‌کردند در رزمایش نظامی دیده شده‌اند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید