نسخه تازۀ ترامپ برای نابودی داعش

دونالد ترامپ، کاندیدای حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در جریان یک سخنرانی در فیلادلفیا گفت که به دنبال افزایش تعداد سربازان، ملوانان، هواپیماها و کشتی‌های جنگی آمریکاست

کد خبر : ۲۵۵۴۵
بازدید : ۹۵۸
دونالد ترامپ وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری، ارتش آمریکا را "در تمام زمینه ها" گسترش دهد.

دونالد ترامپ، کاندیدای حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در جریان یک سخنرانی در فیلادلفیا گفت که به دنبال افزایش تعداد سربازان، ملوانان، هواپیماها و کشتی‌های جنگی آمریکاست.

این کاندیدای جمهوری خواه از منتقدان سرسخت سیاست خارجی دولت باراک اوباما است و این دولت را در مقابله با دشمنان واشنگتن در جهان ضعیف می‌داند. وی همچنین هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات را فاقد توانایی‌های لازم برای مقابله با این دشمنان و مشخصا، گروه‌های افراطی معرفی می کند.

دونالد ترامپ، در بخشی از سخنرانی خود مدعی شد نقشه‌ای را آماده کرده که بر مبنای آن، در ۳۰ روز نخست ریاست‌جمهوری خود گروه داعش را نابود خواهد کرد.

او افزود، بودجه لازم برای اجرای این نقشه را از صرفه‌جویی در هزینه‌های دولتی، کاهش تعداد کارکنان دولت فدرال و جمع‌آوری مالیات‌های معوقه تأمین خواهد کرد.

ترامپ همچنین تأکید کرد، به دنبال آن است تا تمام متحدان آمریکا در پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به تعهدات خود مبنی بر اختصاص دو درصد از درآمد ملی‌شان به بودجه نظامی عمل کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید