انریکه: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است. او بازیکنی تمام نشدنی است و احمقانه است اگر حد و مرزی برای او قائل شویم. مسی درس های جدیدی به ما در فوتبال یاد داده است. او توانایی بازی کردن در هر پستی را دارد. حتی اگر در میانه میدان هم از این بازیکن استفاده کنیم باز هم بهترین بازیکن جهان خواهد شد. او در بازی سازی هم بی نظیر خواهد بود.

کد خبر : ۲۵۸۲۵
بازدید : ۱۰۲۱
سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی برابر سلتیک به ستایش از مسی پرداخت و او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، بارسلونا شروعی طوفانی در لیگ قهرمانان اروپا داشت و در بازی نخست خود که در نوکمپ برگزار شد سلتیک را با 7 گل در هم کوبید.

در این دیدار لیونل مسی هت تریک کرد؛ لوئیس سوآرس دو گل به ثمر رساند و نیمار و اینیستا هم هر کدام یک بار دروازه حریف را باز کردند.

طبیعی است که لوئیس انریکه از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی باشد. او بعد از بازی به ستایش از مسی پرداخت و او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان دانست.

انریکه گفت: مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است. او بازیکنی تمام نشدنی است و احمقانه است اگر حد و مرزی برای او قائل شویم. مسی درس های جدیدی به ما در فوتبال یاد داده است. او توانایی بازی کردن در هر پستی را دارد. حتی اگر در میانه میدان هم از این بازیکن استفاده کنیم باز هم بهترین بازیکن جهان خواهد شد. او در بازی سازی هم بی نظیر خواهد بود.

سرمربی بارسلونا درباره عملکرد تیمش در این دیدار گفت: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. اصلا مرتکب اشتباهی نشدیم. تنها یک اشتباه در نیمه نخست داشتیم که خوشبختانه ترشتگن آن را مهار کرد. بازی بسیار خوبی بود. هواداران از دیدن بازی نخست ما در لیگ قهرمانان اروپا لذت بردند و شب رویایی را برای آنها رقم زدیم.

انریکه ادامه داد: وقتی توپ را از دست می دادیم خیلی سریع دوباره آن را کنترل می کردیم. هم از بازی لذت بردیم و هم عملکرد خوبی هم از خود نشان دادیم و در نهایت هم این پیروزی پر گل را به دست آوردیم. بارسلونا از نظر بازیکن ثروتمند است. ما بازیکنانی در اختیار داریم که می‌توانند در شرایط سخت سرنوشت ساز ظاهر شوند. خوشحالم که در چنین تیمی مربیگری می کنم.

بارسلونا در حالی توانست برابر سلتیک جشنواره گل به راه اندازد که چند روز پیش برابر آلاوس در رقابت های لالیگا تن به شکست داده بود و صدرنشینی را از دست داد. البته در آن دیدار مسی و سوارس از ابتدا در ترکیب بارسلونا به میدان نرفتند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید