یونیورسال رکورد شکست

رکوردشکنی شرکت یونیورسال، ورود دو فیلم جدید به جدول فروش و افت فروش چشمگیر فیلم ابرقهرمانی «چهار شگفت‌انگیز» از رویدادهای مهم جدول فروش آخر هفته هستند.

کد خبر : ۲۶۴۹
بازدید : ۲۴۸۳
رکوردشکنی شرکت یونیورسال، ورود دو فیلم جدید به جدول فروش و افت فروش چشمگیر فیلم ابرقهرمانی «چهار شگفت‌انگیز» از رویدادهای مهم جدول فروش آخر هفته هستند.

به گزارش خبرآنلاین، ورود قدرتمند فیلم «مستقیم از کامپتون» به سینماهای آمریکای شمالی و فروش 1. 56 میلیون دلاری آن در حالی بود که دیگر فیلم جدید اکران این هفته «مردی از یو.ان.سی.ال.ای» نتوانست با قدرت رقیب خود وارد بازار شود و به 5. 13 میلیون دلار فروش بسنده کرد.«مستفیم از کامپتون» فیلم تازه شرکت یونیورسال، که بر اساس داستان واقعی گروه هیپ‌هاپ «ان.دبلیو.اِی» و با هزینه‌ای بالغ بر 29 میلیون دلار ساخته شده، موفق‌ترین فروش افتتاحیه را در میان فیلم‌های به کارگردانی اف. گری گری کسب کرد. آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار عمده تماشاگران این فیلم بودند و 46 درصد از تماشاگران را تشکیل می‌دادند.

ترکیب جنسیتی تماشاگران فیلم تقریبا به صورت مساوی میان زنان با 52 درصد و مردان با 48 درصد سهم تقسیم شده بود. این فیلم که امتیاز سینمایی A را از تماشاگران دریافت کرده، تماشاگرانی با ترکیب سنی متفاوت را به خود جلب کرده است. 51 درصد از بینندگان فیلم بالای 30 سال و 49 درصد زیر 30 سال سن داشته‌اند.

این فیلم علاوه‌بر اینکه ششمین فیلم امسال شرکت یونیورسال بود که در افتتاحیه صدرنشین جدول فروش می‌شد، با فروش خوب خود فروش داخلی شرکت یونیورسال را از مرز 2 میلیارد دلار عبور داد تا یک رکورد دیگر نیز توسط شرکت یونیورسال شکسته شود.

بدین ترتیب شرکت یونیورسال در کمترین زمان از یک سال توانسته فروشی بیش از 2 میلیارد دلار در آمریکای شمالی داشته باشد.

فیلم تازه شرکت برادران وارنر «مردی از یو.ان.سی.ال.ای» این هفته در 3638 سالن سینما اکران خود را آغاز کرد. این فیلم جاسوسی که با هزینه‌ای بیش از 80 میلیون دلار ساخته شده، در رقابت با دیگر فیلم جاسوسی جدول فروش «ماموریت غیرممکن» شکست خورد و در جایگاه سوم جدول فروش این آخر هفته ایستاد. فیلم شرکت پارامونت با بازی تام کروز این آخر هفته با 17 میلیون دلار فروش در جایگاه دوم جدول فروش آخر هفته ایستاد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید